در این فیلم حیات وحش حمله بابون های گرسنه به جوجه غازهای مصری و دفاع والدین آنها در برابر مهاجمان به تصویر کشیده شده است.
کد خبر: ۵۸۸۳۴۶
بابون های گرسنه و غازهای مصری

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از BBC ، وجود برکه آب و گیاهان در حاشیه صحرای نامیبیا برای جانوران وحشی یک نعمت بزرگ است. نعمتی هم برای شکارها و هم شکارچیان.

بابون ها حیوانات فرصت طلب و همه چیز خواری هستند. آنها از دانه های گیاهان گرفته تا حشرات، علف، صدف، میوه و گوشت تغذیه می کنند. بابون ها اغلب به جانوران ضعیف و کوچکتر حمله کرده و آنها را شکار می کنند.

غازهای نر و ماده مصری می خواهند جوجه های خود را به داخل آب ببرند که در همین موقع بابون های گرسنه از تپه های شنی به کنار برکه می آیند. بابون ها به سراغ جوجه ها رفته اما والدین به جرات و جسارت به آنها حمله کرده تا جوجه هایشان را نجات دهند.

حمله غازها شدید است اما در برابر بابون ها کار چندانی از آنها ساخته نیست. ئدو غاز نمی توانند از همه جوجه ها محافظت کنند. نخستین جوجه شکارمی شود. بابون آن را در دهان گذشته و به سوی تخته سنگ ها می رود. بابون جوجه کوچک را به راحتی می خورد.

والدین ناامیدانه در جستجوی بازمانده هایی از جوجه هایشان هستند. تنها یک جوجه توانسته بود از حمله بابون های مهاجم جان سالم بدر برد. بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها