برج میلاد تهران یا همان کاخ جشنواره در دهمین روز خود میزبان فیلم سینمایی یادم تو رو فراموش به کارگردانی و تهیه کنندگی علی عطشانی بود.در این فیلم هنرمندانی چون حسین یاری، ماه چهره خلیلی و میترا حجار، مازیار فلاحی، آزاده مهدی زاده و ... ایفای نقش می کنند.
کد خبر: ۹۹۹۷۰۴
دیدن این فیلم را به نوجوانان زیر 16 سال توصیه نمی‌کنم

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، به بهانه اکران این اثر سینمایی در برج میلاد تهران برنامه کافه هنر رادیو ایران با علی عطشانی کارگردان و تهیه کننده این اثر سینمایی به گفت و گو پرداخته است.

این کارگردان در ابتدا به محتوای این اثر و صحنه های دلخراش آن اشاره کرد و با بیان اینکه هیچ سکانسی از فیلم یادم تو رو فراموش حذف نشده است، گفت: این فیلم به دلیل آنکه دارای صحنه های دلخراش است؛ تماشا و دیدنش را برای نوجوانان زیر 16 سال توصیه نمی کنم. در واقع مخاطب سنی فیلم یادم تو را فراموش را تنها گروه سنی بزرگسال تشکیل می دهد.

در ادامه این گفت و گوی رادیویی؛ فرزانه زردشت همسر علی عطشانی و چهره پرداز فیلم «یادم تو رو فراموش» درباره این اثر سینمایی به ایراد سخن پرداخت.

وی در ابتدا با بیان اینکه یادم تو رو فراموش برداشتی از یک داستان واقعی است؛ تصریح کرد: این فیلم روایتی تمام گونه از داستان را بیان نمی کند، فیلم نامه نویس تنها از دریچه و نگاه خود به روایت این اتفاق پرداخته است.

چهره پرداز «یادم تو رو فراموش» در ادامه به موضع گیری های نادرست و غیر حرفه ای برخی از رسانه ها نیز اشاره کرد و یادآور شد: یک خبرنگار حوزه رسانه باید سواد رسانه ای داشته باشد و شیوه صحیح سخن گفتن را بیاموزد، حرکت دست و تکان دادن سر، یک فرد را رسانه ای نخواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها