جوانی برای به‌دست آوردن دل دختر مورد علاقه‌اش خودروهای گران قیمت اجاره می‌کرد، برای پرداخت هزینه دروغگویی‌هایش مجبور به دزدی بود.
کد خبر: ۹۹۸۷۰۱
جوان عاشق پیشه دزد شد !

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رکنا ، او که در یک شب به 10 واحد مسکونی دستبرد زده بود سرانجام توسط پلیس دستگیر شد.

چندی پیش ساکنان مجتمعی در غرب پایتخت در داخل ساختمان با پسر جوان شیک پوشی روبه‌رو شدند که کوله‌ای به دوش انداخته بود. از آنجا که چهره او برایشان ناآشنا بود به او ظنین شدند. اما از آنجا که اطمینان کامل نداشتند او را زیر نظر گرفتند و زمانی که قصد داشت با پیچ گوشتی در آپارتمانی را باز کند مچ‌اش را گرفتند و بدین ترتیب سارق جوان به دام افتاد وتحویل پلیس شد.

مأموران در بازرسی بدنی متهم، سوئیچ خودروی پژو 206 را پیدا کردند و وقتی در صندوق عقب خودرو راباز کردند؛ 11 میلیون تومان پول در آن یافتند. سارق در بازجویی‌ها به سرقت‌های سریالی ازمجتمع‌های مسکونی اعتراف کرد و گفت:«تا چند سال قبل با دوستم کیف قاپی می‌کردیم. اما خیلی زود دستگیر شدم و برای همین با خودم عهد کردم که دیگر دنبال کارهای خلاف نروم. اما مدتی قبل با دختری آشنا شدم و تصمیم گرفتم با او ازدواج کنم. اما این دختر از یک خانواده ثروتمند بود و برای اینکه بتوانم توجه‌اش را جلب کنم به دروغ خودم را پسر یک خانواده ثروتمند جا زدم. دروغی که دردسری‌های زیادی برایم داشت. طوری که مجبور شدم خودروهای مدل بالا اجاره کنم و با آنها به سر قرار بروم تا باور کند که من بچه پولدار هستم. دردسر من از همین روزها شروع شد.

زمانی که یک خودرو اجاره می‌کردم باید میلیون‌ها تومان پول کرایه می‌دادم. درحالی که پرداخت این پول‌ها در توانم نبود. برای همین تصمیم گرفتم به دزدی بروم تا هزینه اجاره خودروها را بپردازم.به همین خاطر با تصور پولدار شدن و رسیدن به دختر مورد علاقه‌ام از دو ماه قبل سرقت هایم را شروع کردم. من حتی برای انجام سرقت هایم از خودروهای اجاره‌ای استفاده می‌کردم و به آپارتمان‌ها دستبرد می‌زدم.

به این دلیل مجتمع‌ها را برای سرقت انتخاب می‌کردم چون معمولاً همسایه‌ها همدیگر را نمی‌شناسند به من شک نمی‌کردند. آنقدر در این مجتمع‌ها همسایه‌ها با هم بیگانه هستند که من طی چند شب در یک مجتمع به 10 آپارتمان دستبرد زدم اما هیچ‌کس متوجه نشد.حالا هم بشدت پشیمانم.»

این دزد پس ازدستگیری دراختیارمأموران پلیس قرارگرفت تا تحقیقات کامل از او به عمل آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نرم افزار موبایل
-
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
۰
۰
پدر عاشقی بسوزد
نرم افزار موبایل
-
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
۰
۰
دروغ كلید همه بدیهاست

نیازمندی ها