گفت‌وگو با فخرالدین صدیق‌شریف، بازیگر

از توان فکری فرزندانم کمک می‌گیرم

گفت‌وگو با امید نعمتی خواننده گروه پالت

با بچه‌های چارتار و بمرانی فوتبال بازی می‌کنیم

در سال‌های اخیر برخی از گروه‌های موسیقی که در سبک تلفیقی فعالیت می‌کنند، توانسته‌اند خوش بدرخشند و خود را در دل طرفداران موسیقی جا کنند.
کد خبر: ۹۹۷۰۴۴
با بچه‌های چارتار و بمرانی فوتبال بازی می‌کنیم

از جمله گروه پالت که توانسته طی این سال‌ها روند رو به جلوی خود را حفظ و طرفدارانی برای خودش دست و پا کند.

با امید نعمتی خواننده این گروه گفت‌وگو کردیم. او می‌گوید بشدت اهل ورزش است و از آن طرف جز برای معرفی و تبلیغ کارهایش، خیلی اهل شبکه‌های اجتماعی نیست. مشروح گفت‌وگو را بخوانید.

از برنامه هایتان چه خبر؟

شیراز کنسرت داریم. در تلاشیم یک آلبوم صوتی و تصویری هم منتشر کنیم که یک بسته شامل دو سی‌دی می‌شود. بزودی درباره این آلبوم اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

شما در دانشگاه سوره درس خواندید؟

بله. در دانشگاه سوره گرافیک خواندم.

چطور شد از گرافیک به خوانندگی روی آوردید؟

از بچگی آواز می‌خواندم. همیشه چه دبیرستان، چه کنکور، چه دانشگاه و چه بعدش سعی می‌کردم با بچه‌هایی که ایده‌های جدیدی راجع به موسیقی داشتند، گروه درست کنم. اما هیچ وقت جدی نشده بود.

جوان‌های زیادی هستند که استعدادی در زمینه‌های مختلف هنری دارند اما رشته تحصیلی آنها متفاوت است. به نظر شما، چطور آنها می‌توانند استعدادشان را شکوفا کنند؟

واقعا فکر می‌کنم برای من دانشگاه بود. دانشگاه فضا ایجاد می‌کند. وقتی وارد دانشگاه هنر شوید، با بقیه بچه‌ها در ارتباطید. من در همان دوران دانشگاه پوستر بچه‌های تئاتر را طراحی می‌کردم یا موسیقی تئاترهایشان را می‌ساختم. این ارتباطات و فضاها خیلی کمک می‌کند. اما چه بهتر که رشته تحصیلی افراد همراه باشد به علاقه آنها.

با توجه به این توضیح به نظر می‌رسد فردی با ارتباطات بالا باشید. چقدر اهل شبکه‌های اجتماعی هستید؟

شبکه‌های اجتماعی به امثال ما کمک می‌کند که موسیقی ما شنیده شود. تازگی‌ها دیدم برخی کارشان فقط شبکه‌های اجتماعی شده است که من مخالفم. اما فکر می‌کنم شبکه‌های اجتماعی مثل بیلبورد و پوستر است، کمک می‌کند به تبلیغ کار شما. فرقی هم ندارد هنرمند باشید یا حتی دندانپزشک. کمک می‌کند مخاطبانتان را زیاد کنید.

پس به شبکه‌های اجتماعی اعتیاد ندارید؟

اتفاقا همه می‌گویند چقدر کم در شبکه‌های اجتماعی حضور داری. شغل من موسیقی است و بیشتر وقتم را باید برای شعر و ترانه و آهنگ صرف کنم. فقط در حدی که کمکم کند،از آن استفاده می‌کنم.

اوقات فراغت خود را چطور سپری می‌کنید؟

بیشتر دوست دارم سفر بروم. مخصوصا در زمستان که هوای تهران خوب نیست. سفر باعث می‌شود استرسی که در شهر وجود دارد را در وجودت کم کنی، هم آدم‌ها و هم جاهای جدیدی ببینی و تجربه‌های جدیدی کسب کنی. از طرفی از تهران خوشم می‌آید. چون اتفاقات فرهنگی جالب، رستوران‌های عجیب و خیابان‌های باحالی دارد.

اهل مطالعه هستید؟

هر زمان که وقت کنم، علاقه‌مندم. زمان دانشجویی و بعدش خیلی بیشتر مطالعه می‌کردم. الان کمتر شده است. فکر می‌کنم هر هنرمندی باید کتاب بخواند، فیلم ببیند و موسیقی خوب گوش کند.

چقدر برای خانواده وقت می‌گذارید؟

متاسفانه کم. به خاطر شلوغی کارهایم است. اما اصولا باید برای خانواده وقت گذاشت. من هم بابت این که کمتر برای خانواده وقت می‌گذارم، پشیمانم. البته با توجه به شرایط، آدم‌ها سخت‌تر می‌توانند برای خانواده وقت بگذارند. با این حال می‌شود کیفیت وقت‌گذرانی با خانواده را بالا برد؛ یعنی مواقعی که امکان و فرصت وجود دارد، درست به خانواده وقت اختصاص دهیم و به آنها عشق بدهیم و از آنها عشق بگیریم.

ورزش هم می‌کنید؟

خیلی. فوتبال خیلی دوست دارم. مدت‌ها با بچه‌های چارتار و بمرانی هفته‌ای یک بار فوتبال بازی می‌کردیم. همیشه ورزش می‌کنم. سعی می‌کنم هر روز یا یک روز در میان بدوم تا سالم باشم. در این هوا باید آدم مراقب سلامتی اش باشد. غذا هم همین طور، خودمان باید از سلامتی مان مراقبت کنیم.

سجاد روشنی - جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها