فرمانده نیروی انتظامی ویژه کیش از کشف تعداد 70 آرم متعلق به خودروهای گرانقیمت و مدل بالا در که توسط تعدادی نوجوان در کیش از خودروها کنده و جمع اوری شده بود خبر داد.
کد خبر: ۹۹۳۴۵۰
کشف 70 قطعه آرم خودروهای گران قیمت در کیش

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا ، سرهنگ رحیم جهانبخش روز یکشنبه در نشستی ضمن اعلام این مطلب گفت: چهار نوجوان علاقه مند به آرم خودروهای گران قیمت در حرکتی کودکانه اقدام به جمع آوری 70 قطعه آرم کرده بودند که این اقدام سبب شد صاحبان خودروها پلیس 110 را در جریان مفقودی آرم های خودروهای خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه آرم ها متعلق به خودروهایی چون (پورشه ، شورولت ، مازراتی ، لینکلن ، فورد) و دیگر خودروهای گرانقیمت بوده است افزود: پس از تماس صاحبان این خودرو ها ، واحد تجسس پلیس کیش با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شد و کمتر از 48 ساعت این نوجوانان شناسایی و آرم های جمع آوری شده از منازل آنها کشف شد.

سرهنگ جهانبخش با تاکید بر اینکه خانواده ها نظارت بیشتری بر روی فرزندان خود داشته باشند گفت: رده سنی این نوجوانان بین 13 تا 15 سال است و هیچگونه سابقه قضایی ندارند ، خرید و فروشی صورت نگرفته است و بر اساس دستور قضایی برای آنها جریمه در نظر گرفته می شود.

فرمانده نیروی انتظامی کیش این نوع رفتار را نوعی ناهنجاری اجتماعی برشمرد و گفت: این اقدام ریشه روانشناختی دارد و باید از دید جامعه شناسی و روانشناسی مورد بررسی قرار گیرد.

وی سنین نوجوانانی را بسیار حساس عنوان کرد و از خانواده ها خواست تا دوستان فرزندان خود را بشناسند و بر رفتار و آمد و شدهای آنها را کنترل کنند.

این مقام مسئول در نیروی انتظامی با بیان اینکه این آرم ها به صاحبان آنها مسترد خواهد شد توصیه کرد تا شهروندان کنترل اجتماعی داشته باشند و در صورت بروز موارد مشکوک پلیس را در این زمینه یاری کنند.

وی تصریح کرد: این اتفاق در مولفه ناامنی نمی گنجند و مواردی از این دست ناهنجاری اجتماعی است که باید علل روانشناختی آن بررسی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نظمیه چی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
۰
۰
شق القمر كردن !

نیازمندی ها