انتشار ویدیوی تبلیغاتی نوکیا 8 و نوکیا 9 ؛

رونمایی پرچمداران نوکیا نزدیک است + فیلم

گوشی‌های جدید نوکیا از جمله نوکیا 6 وارد بازار ایران خواهد شد. احتمال ورود HMD Global به‌عنوان دارنده‌ی امتیاز برند نوکیا به ایران قوت گرفته است.
کد خبر: ۹۹۰۲۳۶
گوشی‌ های نوکیا به ایران می‌آیند

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از زومیت، برند نوکیا به بازار گوشی‌های هوشمند برگشته است. پس از آنکه قرارداد مایکروسافت و نوکیا برای حق استفاده‌ی برند شرکت فنلاندی از گوشی‌های هوشمند به پایان رسید، علناً دیگر اسمارت‌فونی با نام نوکیا تولید نشد. اما بعد از در اختیار گرفتن برند نوکیا توسط HMD Global، برند نوکیا با معرفی نوکیا ۶ به بازار اسمارت‌‌فون‌ها بازگشت.

حالا با نزدیک شدن به روز عرضه‌ی نوکیا ۶ در بازار‌های کشورهای مختلف از جمله چین، خبرهایی از ورود برند نوکیا به ایران به گوش می‌رسد. مسئولان HMD Global تصمیم دارند به ایران بیایند و در بازار پررونق کشورمان حضور پیدا کنند.

بر اساس اطلاعات کسب‌شده توسط زومیت، مدیران HMD Global مقدمات حضور برند Nokia به ایران را فراهم می‌کنند تا به‌زودی شاهد حضور این برند قدیمی و معتبر موبایل در کشورمان باشیم.

البته هنوز تصمیم مدیران HMD Global در نحوه‌ی حضور در بازار ایران مشخص نشده است و معلوم نیست شاهد دفتر نوکیا در ایران خواهیم بود یا اینکه این شرکت به‌صورت مستقیم نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در ایران مشخص می‌کند.

HMD Global با حضور کارکنان و مسئولان قبلی برند نوکیا، روز ۱۸ می ۲۰۱۶ (۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵) در اسپو فنلاند تأسیس شد. این شرکت ابتدا تجارت فیچرفون‌های نوکیا را از مایکروسافت خریداری کرد و حالا طی قراردادی ده‌ساله حق تولید گوشی و تبلت با برند نوکیا را نیز تصاحب کرده است.

۱۹ دی‌ماه امسال، نوکیا ۶ معرفی شد. این موبایل میان رده‌ی نوکیا قرار است از پنج‌شنبه ۳۰ دی‌ماه (پنج‌شنبه هفته‌ی جاری) در بازار چین عرضه شود. به نظر می‌رسد به‌زودی و طی هفته‌های آینده شاهد حضور برند نوکیا در ایران باشیم. امید می‌رود گوشی‌های جدید نوکیا تا قبل از عید در ایران به فروش برسد.

نوکیا تا سال ۹۱ در ایران دفتر رسمی داشت که مدیرانش از سوی دفتر مرکزی (Headquarters) این شرکت در فنلاند تعیین می‌شد. شرکت‌هایی از جمله ایراتل، ارکان ارتباطات، ارتباطات وطنی و چند شرکت دیگر در سال‌های دور و نزدیک به‌عنوان گارانتی نوکیا در ایران فعالیت می‌کردند.

HMD Global قصد دارد در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ که اسفند امسال در بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود، از گوشی بالارده‌ی خود با نام نوکیا ۸ پرده بردارد.

نوکیا در سال‌های حضور در ایران به رکوردهای خوبی در فروش گوشی‌های خود دست یافت و نام درخشانی از خود در کشورمان به جای گذاشت.

باید دید پس از حضور مجدد و با توجه بیشتر بازار موبایل ایران به فروش گوشی‌های اپل، سامسونگ و هواوی، استقبال خوبی از سوی مردم برای خرید گوشی‌های هوشمند نوکیا در ایران انجام می‌شود یا نه؟

نظر شما در مورد حضور نوکیا در ایران چیست؟ آیا نوکیا حضور موفق و پرفروغی در بازار ایران خواهد داشت؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها