فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری آدم ربای یک میلیارد تومانی در شهرستان مشهد و آزادی فرد ربوده شده از عمق چاه 10 متری توسط کاراگاهان پلیس آگاهی خبر داد.
کد خبر: ۹۸۰۳۳۷
گروگانگیری میلیاردی مرد سه زنه

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سردار حسین رحیمی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان عصر نوزدهم شهریور ماه سال جاری از طریق مرکز فوریت های پلیس، از ربایش مرد چهل ساله ای توسط دو سرنشین یک دستگاه خودرو پژو 405 در یکی از خیابان های شهر زاهدان مطلع شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: پس از وقوع جرم و با توجه به حساسیت های ویژه، اقدامات تخصصی و پایش های اطلاعاتی کاراگاهان شروع شد که در نتیجه این بررسی ها، تیم های عملیاتی پلیس، از اختلافات مالی یک میلیاردی فرد ربوده شده با یکی از اتباع بیگانه ساکن شهر زاهدان آگاه شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه، با به دست آمدن این سرنخ، رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد، گفت: یگان های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس در تحقیقات تخصصی دریافتند، این متهم پس از وقوع آدم ربایی از منطقه متواری و در مشهد مخفی شده است.

سردار رحیمی تصریح کرد: پس از هفته ها اقدامات شبانه روزی، کاراگاهان پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان پس از نیابت قضایی، این متهم که دارای سه همسر بوده، در تاریخ چهاردهم آبان ماه در مشهد شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این متهم حرفه ای در تحقیقات گسترده پلیسی منکر انجام آدم ربایی بود، افزود: این متهم پس از مواجهه با مستندات جمع آوری شده توسط پلیس، در تاریخ بیست و ششم آبانماه به ارتکاب آدم ربایی مرد چهل ساله به دلیل اختلافات یک میلیارد تومانی با فرد ربوده شده با همکاری یک فرد دیگر اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه گفت: این متهم در تحقیقات تخصصی کاراگاهان پلیس به انتقال فرد ربوده شده پس از ربایش به اطراف شهرستان خاش و نگهداری وی در عمق چاه 10 متری اعتراف کرد، که ماموران با اعزام به منطقه، فرد ربوده شده را درحالی که در عمق چاه با دست و پای بسته نگهداری می شد آزاد کردند و تلاش های گسترده پلیس برای دستگیری همدست این متهم همچنان با جدیت ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها