معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری تهران گفت: هیچ گونه مجوزی برای برگزاری تجمع مقابل سفارتخانه ها از جمله سفارت انگلستان در تهران صادر نشده است.
کد خبر: ۹۷۹۸۲۶
هشدار فرمانداری تهران درباره تجمع مقابل سفارت انگلیس

به گزارش جام جم آنلاین، گروهی ناشناس اقدام به انتشار مطالبی تحت عنوان برگزاری تجمع درمقابل سفارتخانه انگلیس در عصر دوشنبه 29 آذر در فضای مجازی و دعوت از مردم برای شرکت دراین تجمع کرده است.

علی اصغر ناصربخت روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: درخواستی نیز برای برگزاری تجمع در مقابل سفارت انگلستان تاکنون به فرمانداری تهران ارسال نشده است.

وی اظهار کرد: برهمین اساس برگزاری هرگونه تجمع در مقابل سفارتخانه ها از جمله سفارت انگلستان تخلف بوده و براساس قانون با متخلفان برخورد می شود.

ناصربخت با بیان اینکه مجوزی برای برگزاری تجمع صادر نشده است، تصریح کرد: دستگاههای مسئول از جمله نیروی انتظامی براساس قانون مانع از برگزاری هرگونه تجمع غیرقانونی در مقابل سفارتخانه ها خواهند شد.

معاون فرماندار تهران همچنین بر رعایت قانون و مقررات به ویژه در حوزه انتشار مطلب در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تاکید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ص
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
۰
۰
بدبختی یعنی اینكه سفارت روباه پیر با اون همه جنایت رو در ایران باز كنی و بدتر از اون هم یه عده ... از دیوار سفارت بالا برن و جرمش رو كل ملت 80 میلیونی بكشن ، از اول بازگشایی مجدد سفارت انگلیس كار اشتباهی بود كه دولت حسن روحانی مرتكبش شد

نیازمندی ها