اولین تلفن همراه هوشمند (اسمارت‌فون) که از فناوری پروژه تانگو (Tango) گوگل بهره می‌برد، گوشی فب 2 پروی لنوو (Lenovo Phab 2 Pro) است که حالا با قیمت 499 یورو در اروپا در دسترس کاربران استاین تلفن همراه در سایت لنووی همه کشورهای اروپایی به جز کشور انگلیس معرفی شده است
کد خبر: ۹۷۴۹۰۹
لنوو فب 2 پرو اولین گوشی با فناوری تانگوی گوگل + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از اندروید آتوریتی، این گوشی که ماه ژوئن امسال پرده برداری و در یکم ماه نوامبر امسال به بازار معرفی شده است، اولین گوشی تانگوی بازار است که با فراغ بال کامل پا به میدان رقابت اسمارت‌فون‌های موجود در بازار گذاشته است. پروژه تانگوی گوگل شامل حسگرهای ویژه تعبیه شده در گوشی هوشمند است که اجازه می دهد هر آنچه می‌بینیم را به صورت سه بعدی کپچر کرده و نقشه‌ای سه بعدی از آنها بسازیم. این گوشی موبایل قابلیت‌های جذابی را ارائه می‌دهد که آنها که فناوری واقعیت افزوده (augmented reality) آن واقعا جای بحث دارد. یکی از بزرگترین امتیازات این گوشی قیمت نه چندان گران آن است.

فب 2 پرو به یک صفحه نمایش QHD با اندازه 6.4 اینچی، چیپ‌ست اسنپ‌دراگون 652 (نگارش تانگو) ، 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره داده درون ساخت مجهز است. قابلیت واقعیت افزوده AR و تخفیف قیمت آن در آینده نزدیک به 500 دلار از مزایای دیگری هستند که این گوشی را در رده موبایل‌های درخور توجه کاربران قرار می‌دهند.

-

-

مترجم: جواد ودودزاده جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها