نسل جدید آزرا که نسل ششم آن محسوب می‌شود از طراحی جسورانه و مدرنی برخوردار است درحالی‌که همچنان سنت‌های خود را حفظ نموده است. کره‌ای‌ها میگویند نسل جدید آزرا پیشتاز عصر جدید طراحی برای هیوندای است.
کد خبر: ۹۷۳۴۱۶
رونمایی رسمی از هیوندای آزرا 2017 +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از ایران جیب ، البته شباهت فراوان آزرای جدید با محصولات برند لوکس جنسیس کاملاً مشهود است. شباهت آزرای جدید با جنسیس تا حدی است که برخی حدس می‌زنند که ممکن است هیوندای نسل جدید آزرا را بجای جایگزین کردن با نسل فعلی، به‌عنوان مدلی مجزا تحت برند جنسیس در ایالات‌متحده عرضه کند. در این صورت آزرا همانند لکسوس ES، سدانی دیفرانسیل جلو در سبد محصولات جنسیس خواهد بود.

آزرای جدید نه‌تنها در بیرون زیباتر و لوکس‌تر از قبل شده بلکه در داخل هم لوکس‌تر شده است به‌گونه‌ای که در تصویر منتشر شده از داخل آن، داشبورد، رودری‌ها و صندلی‌ها همگی با چرم پوشیده شده‌اند. هیوندای دراین‌باره گفته است که فناوری‌های جدید در آزرا سطح بالایی هنر طراحی داخلی را نشان می‌دهد که تجربه‌ای مدرن از یک هیوندای پریمیوم ارائه می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
منوچ
-
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۰
۰
خفن !
amir kaya
-
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۰
۰
واقعیتشو بخواین منم با دیدن این ماشین به فكرم زده پولاهامو جمع كنم بلكه یكی از اینها رو خریدم :)
سعید
-
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
۰
۰
سال جدید ماشین جدید .. بعد ایران خودرو و سایپا هنوز تو ساله 1370 موندن همون قالبارو دارن میزنن ، از بس زدن قالباش گشاد شده فقط طرح چراغا بزرگ تر شده !!! ، آرزوی ما ایرانیا شده ماشینای آشغال چینی
حسینی
-
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
۰
۰
ای كاش ما هم مثله خیلی از كشورها صنعت! خودرو سازی نداشتیم حداقل 4 تا ماشین درست حسابی سوار میشدیم نه پراید و پژو 20 سال پیش

نیازمندی ها