حرکت مثبت آموزش و پرورش در نوروز

درآمد 13 میلیاردی از مدارس

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از برخورد جدی با خانه‌مسافرهای غیرقانونی در بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۷۲۴۳۱
برخورد جدی با خانه‌مسافرها در بوشهر

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، ناصر امیرزاده گفت: در راستای توسعه زیرساخت‌های اقامتی در شهر بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته است و شاهد اجرای طرح‌های مختلفی هستیم.

وی افزود: از بخش خصوصی برای توسعه هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، اقامات‌گاه‌های کوچک و بزرگ، رستوران و . . . حمایت می‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا مسیری هموار برای توسعه زیرساخت‌های اقامتی در شهر بوشهر فراهم شود.

امیرزاده ادامه داد: فعالیت خانه‌های مسافر بدون مجوز، مشکلات زیادی ایجاد کرده و باعث می‌شود تا بخش هتل‌داری با مشکلاتی روبرو شود که باید با آنها برخورد جدی به عمل آید.

وی تصریح کرد: این مشکل را در نشستی با مسئولان شهرستان و همچنین هتل‌داران به صورت ویژه بررسی کردیم و برای مقابله با این مشکل برنامه داریم.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر امیرزاده خاطرنشان کرد: تمامی این اماکن باید شناسایی شوند و آدرس آنها در سطح شهر پاک شود و با آدرس‌های جدید قید شده در اماکن عمومی برخورد قانونی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها