عکسی که هیتلر به دلیل پایین آمدن شخصیت‌اش، انتشار آن را ممنوع کرده بود.
کد خبر: ۹۶۹۶۵۸
هیتلر انتشار این عکس را ممنوع کرده بود +عکس

به گزارش جام جم آنلاین، آدولف هیتلررهبر کاریزماتیک حزب ملی سوسیالیست کارگران آلمان (حزب نازی) بود.

او بین سال‌های ۱۹۳۳ تا ۱۹۴۵ صدر اعظم آلمان و از ۱۹۳۴ به بعد، هم‌زمان در مقام پیشوای رایش آلمان بزرگ نیز حکومت کرد. وی در یک خانوادهٔ آلمانی زبان در اتریش متولد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
هاشم
-
۰۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
۰
۰
متن ایراد دارد جام جم -آدولف هیتلر حدود ساعت ۰۶:۳۰ بعد از ظهر ۲۰ آوریل ۱۸۸۹ در مسافرخانه‌ای در شهری مرزی و كوچك به نام بران‌آئو ام این در اتریش، بین مرز اتریش و امپراتوری آلمان زاده شد. پدر او آلویس هیتلر (۱۸۳۷ – ۱۹۰۳)، یك كارمند پائین رتبه گمرك بود. مادر هیتلر، كلارا هیتلر (زاده پولتزل)، دومین دختر عموی آلویس بود. او شش بچه به دنیا آورد. تنها آدولف، كه دومین فرزندش بود، و خواهر كوچكش پاولا در كودكی زنده ماندند. هنگامی كه هیتلر ۳ ساله بود خانواده او به ایالت باواریا در جنوب آلمان مهاجرت كردند. درسال ۱۸۹۴ خانواده هیتلر به نزدیكی شهر لینز مهاجرت كردند و تا زمان بازنشستگی پدر هیتلر در آنجا ماندند، در این دوره هیتلر به عنوان كودكی خستگی ناپذیر به بازی و درس در مدرسه‌ای نزدیك به خانه مشغول بود. برادر او ادموند بر اثر بیماری سرخك در ۲ فوریه ۱۹۰۰ درگذشت و این اتفاق تأثیری دائمی در هیتلر ایجاد كرد و اعتماد به نفس هیتلر را تا حدود بسیاری تضعیف كرد و باعث شد آدولف هیتلر كج‌خلق شود و همواره با پدر خود بحث‌های طولانی داشته باشد. روابط هیتلر با مادرش بسیار خوب و صمیمانه بود و این كاملاً برعكس روابط او با پدرش بود كه معمولاً او را كتك می‌زد با اینكه هیتلر علاقه‌مند بود به رشته هنر بپردازد ولی پدر وی او را به مدرسه فنی فرستاد، هیتلر بعدها در كتاب نبرد من اعتراف كرد كه امیدوارم بتوانم چند سال عقب افتادگی كه پدرم به من تحمیل كرد را جبران كنم هیتلر حتی در زمینه سیاسی هم با پدر خود اختلاف داشت، پدر هیتلر فردی معتقد به امپراتوری اتریش بود اما هیتلر خود و اتریش را جزء آلمان و امپراطوری روم باستان می‌دانست. پس از مرگ پدر هیتلر در ۳ ژانویه ۱۹۰۳ وی مدرسه فنی را ترك كرد. آدولف هیتلر در كتابش نبرد من، لحنی مودبانه درباره پدرش دارد، به هر حال او اظهار می‌كرد تصمیم جدی كه برای نقاش شدن داشت باعث اختلاف نظرات بسیاری در بین آن‌ها شده بود.
زهرا
-
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
۰
۰
سلام

من از پدری مسیحی آلمانی و مادری مسلمان ایرانی هستم

اشتباه میكنید این لباس سنتی آلمانی-اتریشی Lederhosen است و هیتلر از لباس سنی سرزمینش شرم نداشته و عكس رو ممنوع نكرده در تبلیغات پوستر نازی هم دیده میشه
خیلی از این عكسها از رهبر و افسران ارشد (مثله Heinrich Himmler و Hermann Göring) و جوانان سازمان بسیج (SA) آلمان وجود داره و در نشریات اون زمان چاپ شده است.

دفاع از هیتلر نمیكنم از حقایق دفاع میكنم شما لطفا خبر را اصلاح كنید

نیازمندی ها