معاون اجتماعی ناجا با تائید حادثه گروگان گیری گفت: فردی معتاد به شیشه این حادثه را به وجود آورده و گروگانگیری تاکنون تمام نشده و بنده در حال حاضر در محل حادثه هستم.
کد خبر: ۹۶۷۳۳۷
گروگان‌گیری مرد شیشه ای در خوزستان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، از ساعتی پیش اخبار و شایعات گوناگونی در شهر ملاثانی مرکز شهرستان باوی استان خوزستان در برخی شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود که مطالبی با بزرگنمایی درباره گروگانگیری در این شهر مطرح شده بود.

سرهنگ قاسمپور معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان ضمن تائید کلیت حادثه گروگان گیری اظهارداشت: حادثه مورد نظر تا کنون تمام نشده و بنده در حال حاضر در محل حادثه هستم.

وی گفت: شخص گروگان گیر که چند نفر را در درون یک اتوبوس گروگان گرفته است فردی معتاد به شیشه است و تا کنون چندین بار سابقه دستگیری و محکومیت دارد.

سرهنگ قاسمپور درباره آمار افراد گروگان در درون اتوبوس گفت: درحال حاضر 5 نفر آقا و خانم در داخل اتوبوس به همراه راننده گروگان گرفته شده‌اند و ماموران انتظامی با حضور و آمادگی کامل در حال حل مشکل هستند تا به شخصی آسیبی نرسد.

وی درباره جزئیات بیشتر به تسنیم گفت: به محض اتمام ماجرا گزارش کاملی داده از آن برای انتشار به رسانه‌های معتبر داده می‌شود.

ملاثانی شهری در مسیر جاده شوشتر به اهواز است که در حال حاضر به دلیل بروز این حادثه این جاده نیز با ترافیک سنگین اما روان مواجه شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناصر
-
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
۰
۰
معلوم میشه فیلم های اكشن زیاد میبینه شیشه كشیده توهم زده خداوندا فروشنده ها وسازندگان شیشه رومرگ بده

نیازمندی ها