پس از بارگذاری فیلم انفجار نوت در فضای مجازی کارکنان سامسونگ به در خانه یک کاربر رفته و یک گوشی نوت 7 نو به اضافه 900 دلار به او برای جبران خسارتش پیشنهاد می‌کنند تا فیلم را از محیط وب بردارد که صاحب گوشی پیشنهاد آنها را نمی‌پذیرد.
کد خبر: ۹۵۸۱۰۳
پیشنهاد مالی سامسونگ برای حذف فیلم انفجار گوشی نوت 7

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از اوبر گیزمو،‌ بر اساس گزارش نیویورک تایمز ، سامسونگ نمی‌خواهد ویدئویی از انفجار گوشی گلکسی نوت 7 در فضای مجازی منتشر شود و به همین خاطر به یک کاربر چینی 23 ساله این گوشی به نام «ژانگ سیتونگ»، حق‌السکوت می‌دهد تا ویدئویی را که از انفجار گوشی نوت 7 خودش داشته را منتشر نکند.

بر اساس این گزارش، ژانگ گفته است که هنگامی که از گوشی استفاده می‌کرد، ناگهان از گوشی دود بلند شد و مرتب ویبره می‌کرد. صاحب گوشی آن را زمین می‌اندازد و از دوستش می‌خواهد که با گوشی خودش از صحنه آتش گرفتن و انفجار گوشی فیلمبرداری کند.

او ادعا می‌کند 2 روز پس از بارگذاری (آپلود) کردن این فیلم در فضای مجازی 2 نفر از کارکنان سامسونگ به در خانه اش آمده و یک گوشی نوت 7 نو باضافه 900 دلار به او برای جبران خسارتش پیشنهاد می‌کنند تا فیلم را از محیط وب بردارد .

ژانگ می‌افزاید: «آنها به من گفتند که این مشکل از گوشی‌های سامسونگ موجود در چین نیست و روش استفاده غلط کاربران است که موجب انفجار نوت 7 می‌شود.»

اما چند ماه پس از گذشت این موضوع که سامسونگ با بی‌شرمی تقصیر آتش گرفتن و انفجار گوشی نوت 7 را به گردن کاربران می ‌اندازد، سرانجام اعلام می‌کند که بابت آتش گرفتن و انفجار گوشی‌های گلکسی نوت 7 و همچنین توضیحات غلطش برای توجیه مشکلات فنی این گوشی و مقصر دانستن کاربران در این رابطه از کاربران معذرت خواهی می‌کند.

مترجم: جواد ودودزاده جام‌‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها