همایش بزرگ ایثارگران 15 آبان ماه امسال در مصلی بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) با حضور ایثارگران و شخصیت های کشوری و لشگری برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۷۲۲۹
ری در تدارک برگزاری همایش بزرگ ایثارگران

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، مشاور عالی و مدیر خانه ایثارگران جنوب استان تهران در خصوص تشکیل نخستین جلسه خانه ایثارگران جنوب استان تهران گفت: این خانه با هدف حمایت از ایثارگران، خانواده های شهدا، آزادگان و رزمندگان در شهرستان های ورامین، قرچک، پاکدشت، اسلامشهر، رباط کریم،فشافویه،بهارستان،حسن آباد قم ،باقر شهر،کهریزک،شهریار و جنوب استان تهران تشکیل شده است.

«اکبر حیدریان» افزود: در این جلسه در رابطه با برگزاری خوب همایش بزرگ ایثارگران در مصلای حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) صحبت شد تا هماهنگی لازم در این رابطه انجام شود و ضمن آنکه در این رابطه فرماندار شهرستان ری، شهردار منطقه 20، تمهیدی معاون سیاسی امنیتی فرماندار و تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم نیز همکاری و حمایت های لازم را دارند.

وی ادامه داد: خانه ایثارگران، نهادی مردمی است که زیر نظر مرکز تشکل های شاهد و ایثارگران فعالیت می کند و در همه استان های کشور دفتر دارد که راه اندازی نمایندگی این نهاد را در شهرری (جنوب استان تهران) را به فال نیک می گیریم.

مشاور عالی و مدیر خانه ایثارگران جنوب استان تهران خاطرنشان کرد: بنیاد شهید به جانبازان، 5 درصد، 10 درصد خدمات آنچنانی ارایه نمی دهد و به همین دلیل خدمات ما نیز بیشتر در بخش درمانی و رفاهی به این عزیزان خواهد بود و ضمن آنکه خدماتی را نیز برای رزمندگان در نظر گرفته است. در مجموع خانه ایثارگران با هدف رسیدگی به مشکلات این خانواده ها و عزیزان راه اندازی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها