بنابه گزارش ها یک تلفن سامسونگ از نوع گالاکسی نوت ۷ که توسط این شرکت ایمن معرفی شده بود در یک هواپیمای خطوط سات وست آمریکا آتش گرفته است.
کد خبر: ۹۵۳۸۲۹
تلفن سامسونگ در هواپیما آتش گرفت

به گزارش جام جم آنلاین از بی بی سی، این شرکت هوایی تایید کرد یکی از هواپیماهایش که قرار بود از لویی ویل در کنتاکی به بالتیمور مریلند برود پیش از پرواز روز چهارشنبه تخلیه شد.

شرکت سامسونگ در ماه سپتامبر به دارندگان تلفن گالاکسی نوت ۷ گفت می توانند تلفن های خود را برای رفع اشکال فنی که باعث احتمال آتش سوزی می شود برگردانند.

این شرکت گفت که مشکل را شناسایی و حل کرده است.

سامسونگ روز چهارشنبه گفت درحال تحقیق درباره حادثه تازه است.

این شرکت در بیانیه ای نوشت: ما مشغول همکاری با مقام ها و شرکت سات وست هستیم تا تلفن را بیاوریم وعلت حادثه را مشخص کنیم. وقتی این دستگاه معاینه شد اطلاعات بیشتری ارائه خواهیم کرد.

یک سخنگوی خطوط هوایی سات وست گفت: یک مسافر گزارش داد که از تلفنش دود بلند می شود. همه مسافران و خدمه به سلامت از طریق در اصلی هواپیما آن را ترک کردند.

صاحب تلفن به رسانه ها گفت که آن را روز ۲۱ سپتامبر خریده بود.

سامسونگ ماه پیش مدتی پس از آنکه اعلام کرد از رفع مشکل مطمئن شده گفت درحال بررسی گزارش های تازه درباره داغ شدن بیش از حد تلفن هاست.

سخنگوی خطوط هوایی سات وست گفت: تلفن خاموش بود و شارژ نمی شد. تلفن در جیبش بود که بیش از حد داغ شد. او تلفن را کف هواپیما پرت کرد و همین زمان بود که دود غلیظ خاکستری و سبزی از آن بلند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها