اندونزی یک ایرانی را به اتهام قاچاق 73 زن، مرد و کودک در سال‌های 2011 تا 2013 تحویل دادگاهی در استرالیا داد.
کد خبر: ۹۵۱۳۹۱
انتقال قاچاقچی ایرانی از اندونزی

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، محمدنقی 56 ساله پنجشنبه شب پس از طی دو سال و نیم تحمل حبس در زندان کشور اندونزی توسط مقامات این کشور تحویل دادگاهی در سیدنی استرالیا شد.

وی هشتمین فردی است که از سال 2008 تاکنون به اتهام قاچاق انسان از اندونزی به استرالیا تحویل داده می‌شود تا در دادگاه‌های این کشور محاکمه شود.

اسنادی که در اختیار دادگاه قرار گرفته است نشان می‌دهد که این متهم ایرانی بین سال‌های 2011 و 2013 بیش از 70 نفر را از اندونزی به استرالیا قاچاق کرده و دادگاه هنوز برای وی قرار وثیقه صادر نکرده است.

براساس این گزارش، اسناد نشان می‌دهد وی جرائمی را برای قاچاق انسان در مالزی و اندونزی انجام داده است.

آرچی هالاس، وکیل این متهم اعلام کرد که وی و موکلش برای خواندن بیانیه صد صفحه‌ای مشترک دادگاه نیاز به زمان بیشتری دارند.

متهم با 43 فقره جرم در ارتباط با قاچاق انسان روبه‌رو ست، اما در دادگاه گفته که بیگناه است. دادگاه هنوز مشخص نکرده است که تمامی 73 نفری که وی قاچاق کرده است، وارد استرالیا شده‌اند یا خیر.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
قاسم
-
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
۰
۰
یك خانم افغان پناهنده در ایران سرانجام در كانادا وزیر میشود و یك ایرانی به جرم قاچاق انسان دستگیر و به استرالیا تحویل داده می شود. یاد احمدی نزاد بخیر كه می گفت امروز ایرانی در دنیا از احترام خاصی برخوردار است .
امیر حسین
-
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
بهترین جراحان امریكا و اروپا ایرانیها هستند , بهترین مهندسین ناسا ایرانی هستند , بهترین خلبانان جهان ایرانی هستند , ایرانی منحصر بفرد ترین مردم جهان هستند حالا چند تا نخاله هم پیدا میشند كه شما همان چند تا نخاله را میبینی .
سعید
-
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
عزیز افغانی ماجرای عملیات تروریستی آریزونا در امریكا , ماجرای بمب گذاری نیویورك در امریكا , تجاوزات به زنان و دختران هامبورگ در آلمان , سالها جنایات , سرقت , كلاهبرداری را در ایران را فراموش نكن كه توسط هوطنان افغان خودت بوجود آمده - دیگ به دیگ یگه روت سیاه

نیازمندی ها