رنو تلیسمان یا کیا اپتیما؟

جدال زیبا رویان پر ادعا +عکس

رنو فرانسه محصول جدید بازار خودرو ایران را معرفی کرد که مربوط به "تلیسمان" با قیمت های ۱۶۵تا ۱۷۹ میلیون تومانی است.
کد خبر: ۹۵۰۸۰۵
محصول جدید رنو در ایران/ تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین ، روز گذشته رنو فرانسه و نماینده این شرکت در ایران، محصول جدید بازار خودرو ایران را در تالار وحدت معرفی کردند.

این محصول "تلیسمان" نام دارد که با قیمت های ۱۶۵تا ۱۷۹میلیون تومانی از اوایل هفته آینده وارد بازار می شود و قرار است تا پایان سال هزار دستگاه در 7 رنگ تولید شود.

از جمله ویژگی های این خودرو ۱٫۵ تنی، شتاب صفر تا صد ۷٫۹ ثانیه ایی و حداکثر سرعت ۲۳۰ کیلومتری ، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک سه گانه، استارت دکمه ای و ورود بدون کلید، سقف پانورامیک با تنظیم برقی، آینه های جانبی تاشوی برقی با گرم کن و سنسور ضد نور به صورت استاندارد ، سیستم نمایش اطلاعات روی شیشه جلو، ترمز اضطراری فعال، دوربین دید عقب، طول بیش از 4 هزارو ٨٥٠ میلی‌متر است. پلت‌فرم رنو تلیسمان با نام CMF-CD شناخته می‌شود که به صورت مشترک به وسیله نیسان و رنو توسعه داده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۰
نرم افزار موبایل
-
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
۰
۰
سمند خودمونو با صد تا از این ماشینهای گرون و پر خرج عوض نمیكنم
نوذر
-
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
۰
۰
خیلی شبیه سوناتا است. كمی كوچكتر از سوناتا و اكورد است. موتور آن هم با حجم 1600 سی سی ضعیف به نظر میرسد. قیمت با توجه به موتور كوچك و ضعیف آن خیلی بالاست. من كه سوناتا و بعد آكورد و كمری را ترجیح میدهم. چرا شركنهای ایرانی به فكر موتورهای قوی نیستند؟!!
همی
-
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
۰
۰
مایه سرافكندگیه كه با پولی كه از مردم ایران گرفتن برای خودشان محصولات جدید ارائه می دن.
ص
-
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
۰
۰
ما كه فك نكنیم این ماشین رو سواربشیم ، خلاصه هركی تونست بخره بسلامتی :|
ستم‌كِش
-
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
۰
۰
در كشور اسلامی كه در بعضی از مناطقش هنوز موتورسیكلت و سه‌چرخه موتوری برای جابجایی بار و نفر و حتی سرویس مدرسه مناطق محروم استفاده میشه یا در حالی كه عموم مردم از پراید و وانت‌پراید استفاده می‌كنند كه حتی از پرداخت هزینه‌ی بیمه آن عاجزند، سران مملكتی و مردم مسلمان چطور به خود اجازه می‌دهند كه خودروهای لوكس و گرانقیمت تولید و یا واردات بشه؟
اگر گوش شنوا ندارید لااقل بیمه‌ی درست و درمانی برای خودروهای مردم فقیر بكنید كه احیاناً در مواجه یا خدای ناكرده تصادف با خودروهای از ما بهترون، افكار یا حركات غیر انسانی به سراغ‌مان نیاید. شما فكر كنید اگر یك پیكان یا پراید با یكی از این خودروهای لوكس پولدارا تصادف بكند؟
123
-
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
۰
۰
خیلی شبیه پرایده زیبا جادار مطمئن!!!!!!!!!!!!!
نكنه از شعار تبلیغاتی امرسان الگو برداری كردن هر چی باشه ساخت فرانسه هستش و با ما ایرانیا میونه خوبی ندارن(مذاكرات ژنو)




9
امیر
-
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
۰
۰
فقط همیتو كم داریم كه تو این وضع بد اقتصادی بریم ماشین لوكس بیاریم. به جاش كاش رو ایجاد اشتغال پایدار واسه جوون ها مانور داده بشه و تبلیغات بشه.
رضا
-
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
۰
۰
اقیمت رو جوری تنظیم نكنید كه فقط ادم های پولدار بتونن از انها استفاده كنن بذارید مردم عادی هم لذت سوار شدن تویه همچین ماشینهایی رو بچشن
جواد
-
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
۰
۰
رنو كلا ماشین خوبی از لحاظ موتوری نیست.موتور های رنو با خرابی زود مواجه میشوند.از لحاظ تكنولوزی موتور رنو ضعیف بوده وهست
كارمند مفلس
-
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
۰
۰
ظاهر بیرونی و پنل داخلی آن خیلی قشنگه ، این زیبایی از رنو بعیده ( با ماشین هایی مثل ساندرو و ال 90 و مگان )
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها