تیم ملی فوتسال ایران بامداد فردا در نیمه نهایی جام جهانی فوتسال به مصاف تیم ملی روسیه می رود.
کد خبر: ۹۵۰۰۲۰
در انتظار بامداد تاریخی برای فوتسال ایران / روسیه حریف با انگیزه ایران در نیمه نهایی

به گزارش جام جم آنلاین ، با پایان مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال جام جهانی 2016 کلمبیا، چهار تیم ایران، روسیه، پرتغال و آرژانتین موفق شدند با پیروزی مقابل حریفان خود به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کنند.

برنامه کامل مرحله نیمه نهایی این مسابقات به شرح زیر است:

چهارشنبه - 95/7/7
ایران - روسیه (ساعت 3:30 به وقت تهران)

پنجشنبه - 95/7/8
آرژانتین - پرتغال (ساعت 3:30 به وقت تهران)

تیم ملی فوتسال ایران پس از عملکردی نه چندان قابل قبول در دور گروهی جام جهانی فوتسال 2016 کلمبیا، به عنوان تیم سوم گروه خود راهی مرحله یک هشتم نهایی شد و در این مرحله دست به کاری بزرگ زده وبرزیل نامدار را شکست داد. شاگردان ناظم الشریعه پس از پیروزی مقابل برزیل در مرحله یک چهارم نهایی نیز از سد پاراگوئه گذشته و راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

ملی پوشان فوتسال کشورمان در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف روسیه ای بروند که در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه پرگل شش بر دو اسپانیا را درهم کوبید تا با توپی پر به استقبال بازی با ایران برود.

نکته جالب توجه در مورد بازی ایران و روسیه در مرحله نیمه نهایی جام جهانی فوتسال این است که دو تیم تا کنون تجربه صعود از این مرحله و بازی در دیدار فینال را نداشته اند و اینک یکی از آنها برای اولین بار در تاریخ موفق خواهد شد حضور در فینال جام جهانی را تجربه کند؟

حال باید دید کدام یک از دو تیم ایران و روسیه می توانند پس از بازی بامداد فردا جشن اولین صعود تاریخ شان به دیدار فینال جام جهانی را جشن بگیرند؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها