رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان از دستگیری یک جاعل که مبلغ دو میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۸۲۵
خانم آبدارچی جاعل میلیاردی از آب درآمد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ یدالله حسن پور در این خصوص اظهارداشت: در پی وقوع یک فقره کلاهبرداری پرونده ای از کلانتری ۱۳ شهر کرمان به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان ارجاع داده شد.

وی بیان داشت: از این رو کارآگاهان پلیس کرمان تحقیقات خود را آغاز کردند و در گفت و گو با یکی از شاکیان به این نتیجه رسیدند که فردی با جعل امضا اقدام به کلاهبرداری کرده است.

حسن پور در ادامه گفت: شاکی مدعی شد خانم متهم که آبدارچی یک شرکت انبوه سازی است با جعل امضا مدیر عامل و واگذاری اوراق مسکن، اخذ وجه از شهروندان و همچنین دادن وعده که آن ها را در اولویت واگذاری آپارتمان قرار می دهد، دست به کلاهبرداری زده است.

وی اضافه کرد: از این رو ماموران پلیس آگاهی با انجام یک سری اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و وی را دستگیر کردند.

حسن پور اظهار داشت: زن کلاهبردار که با جعل امضا دست به اقدامات مجرمانه می زد به ۱۷ فقره کلاهبرداری به مبلغ دو میلیاردریال اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی در پایان از شهروندان خواست از اعتماد بی جا به افراد ناشناس که از موقعیت شغلی آن ها بی اطلاع هستید خودداری و در انجام معاملات ملکی از مراجع قانونی استعلام کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها