رییس فدراسیون فوتبال ایران:

فوتسال ایران تاریخ‌ساز شد

رییس فدراسیون فوتبال ایران با اشاره به پیروزی ارزشمند تیم فوتسال کشورمان در جام جهانی کلمبیا برابر برزیل گفت: فوتسال ما در جام جهانی کلمبیا تاریخ ساز شد.
کد خبر: ۹۴۸۰۵۸
فوتسال ایران تاریخ‌ساز شد

به گزارش جام جم آنلاین از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی تاج با اشاره به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران برابر برزیل در جام جهانی کلمبیا گفت: اعضای تیم ملی شامل بازیکنان و کادر فنی بسیار غیرتمند و با اثبات قدرت فوتسال ایران، اتفاقی تاریخی را رقم زدند که موجب مباهات و افتخار همه ما ایرانیان است.

وی در ادامه ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی در مسابقات پیش رو در مراحل بالاتر افزود: امیدوارم همچون گذشته فوتسالیست های ایران بتوانند با نشان دادن عملکردی مثبت دل مردم ایران را شاد کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: همان‌طور که پیش از مسابقات، جدول پاداش ملی پوشان مصوب و ارائه شده بود، پاداش آنها مطابق با جدول پرداخت خواهد شد. البته لازم به توضیح است که پاداش دو مسابقه اول مطابق جدول در کلمبیا پرداخت شده و چنانچه تیم به مراحل بالاتر نیز صعود کند، همه پاداش ها پرداخت می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در صورتی که فوتسالیست های ایران بتوانند به فینال این مسابقات راه یابند، علاوه بر پاداش مصوب و مطابق با تصمیم هیأت رئیسه، پاداش جدید نیز به آنها اختصاص داده خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها