تیم ملی فوتسال ایران در حالی در آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی به مصاف آذربایجان می‌رود که برای صعود به مرحله بعد به عنوان تیم دوم گروه خود باید پیروز میدان باشد.
کد خبر: ۹۴۶۵۵۵
مصاف حساس تیم ملی فوتسال ایران با آذربایجان برای صعود

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، مرحله گروهی مسابقات جام جهانی فوتسال در کلمبیا بامداد فردا دوشنبه (به وقت تهران) به اتمام می‌رسد و تیم ملی ایران هم ساعت ۳:۳۰ به مصاف تیم آذربایجان خواهد رفت.

تیم ملی ایران که در دیدار اول برابر اسپانیا شکست سنگینی را متحمل شد، در دومین مسابقه مراکش را با نتیجه ۵ بر ۳ شکست داد تا چراغ صعودش به مرحله بعد را روشن کند. شاگردان سیدمحمد ناظم الشریعه در حالی آخرین دیدار مرحله گروهی برابر آذربایجان را برگزار می‌کنند که این مسابقه حساسیت زیادی دارد و حتی می‌توان آنرا بازی مرگ و زندگی برای بازیکنان ایران نامید.

ایران در حال حاضر با ۳ امتیاز و به خاطر تفاضل گل منفی نسبت به آذربایجان در رده سوم جدول گروه خود قرار دارد. از آنجا که دو تیم اول هر گروه به صورت مستقیم به مرحله بعد می‌روند و چهار تیم برتر سوم هم صعود خواهند کرد، تیم ایران برای قرار گرفتن در جایگاه دوم و هموار شدن مسیر صعودش، نیاز مبرم به پیروزی مقابل آذربایجان دارد. البته ایران با یک تساوی هم به عنوان تیم سوم به مرحله بعد می‌رود ولی در اینصورت بازی دشواری در یک هشتم نهایی خواهد داشت.

شرایط ایران برای این مسابقه حتی از دو دیدار قبل هم سخت‌تر است. علاوه بر مصدومیت قدرت بهادری بازیکن تیم ملی ایران که جام جهانی را از دست داده است، علیرضا صمیمی دروازه بان ایران هم دو کارته است و سپهر محمدی باید در بازی فردا درون دروازه ایران بایستد.

از سوی دیگر آذربایجان هم با استفاده از چند بازیکن برزیلی توانسته نتایج خوبی بگیرد. این تیم حتی در مسابقات قهرمانی اروپا به عنوان نایب قهرمانی رسیده و حالا قدرت اول آسیا باید برای صعود بی حرف و حدیث به مرحله بعد، این تیم را شکست بدهد. ایران در صورت قرار گرفتن در رده دوم گروه، در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تایلند، تیم دوم گروه دوم خواهد رفت.

در دیگر دیدار این گروه، تیم اسپانیا که صعودش را قطعی کرده است، به مصاف مراکش خواهد رفت.

جدول گروه ششم به این ترتیب است:

۱- اسپانیا ۶ امتیاز
۲- آذربایجان ۳ امتیاز - تفاضل گل ۳+
۳- ایران ۳ امتیاز - تفاضل گل ۲-
۴- مراکش بدون امتیاز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نرم افزار موبایل
-
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
۰
۰
برنده میشیم بشرط اول دفاع بعد حمله
فرشید
-
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
۰
۰
ی جایزه به این اقا یا خانم نرم افزار موبایل بدین چون تو همه مسائل نظر میده اونم از نوع كارشناسیش.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها