جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول‌الله‌(ص) شیراز گفت: در پارتی شبانه در شمال‌غرب شیراز 20 دختر و پسر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.
کد خبر: ۹۳۷۸۶۹
دستگیری 20 دختر و پسر در پارتی شبانه

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، سرگرد پاسدار مهدی عباسی ارجمندی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: برای مقابله با ترویج فرهنگ غرب و جلوگیری از ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی نیروهای سپاه در اقدامی هماهنگ و بنا به درخواست و گزارش‌های مردمی با پیگیری‌های انجام‌شده دیروز جمعه پنجم شهریورماه جاری با حکم مقام قضایی ضمن ورود به پارتی شبانه در شمال‌غرب این شهر موفق به دستگیری 20 دختر و پسر شدیم.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه محمد رسول‌الله‌(ص) شیراز خاطرنشان کرد: با توجه به منطقه استحفاظی ما در شمال‌غرب شیراز و وجود باغ‌شهری‌های متعدد در این منطقه از گردانندگان و شرکت‌کنندگان در این محافل غیرقانونی درخواست می‌شود از دایر کردن محافلی که با موازین اسلامی مغایرت دارد، خودداری کنند.

عباسی ارجمندی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب هر حرکت هنجارشکنانه‌ای در جامعه را مشاهده کند با رعایت موازین قانونی به شدت با آن برخورد می‌کند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه محمد رسول‌الله‌(ص) شیراز بیان داشت: مردم مؤمن و شهیدپرور شیراز در صورت مشاهده هرگونه حرکت‌های غیراخلاقی و غیراسلامی با شماره تلفن 114 که به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی و پیگیری است تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۱
سیروس
-
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
۰
۰
كجاست آقای علی مطهری تا از این دختر و پسرها هم دفاع جانانه البته بی دینانه كنه؟
نرم افزار موبایل
-
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
۰
۰
بازم خبر تكراری و قدیمی
خرمگس
-
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
ایشون آخه 24 ساعته تو وب سایته ... خوب گیج میشه دیگه !!! نه خوابی نه خوراكی نه ....
نوذر
-
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
۰
۰
20 نفر كه خیلی كمه. نكنه جشن تولد تو مهد كودكها هم پارتی محسوب میشه!!!!
سارا
-
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
۰
۰
آففففرین!! به همین سرعت دزدها و اختلاس گرا رو هم می گیرین؟! جلوی قانون شكنی ها و بدعت ها رو هم به همین سرعت می گیرین؟! مفسدین اقتصادی رو هم كاش اینقدر سریع می گرفتین .
روح الله
-
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
۰
۰
مرگ بر امریكای شغال كه اینطور جوانهای سست عنصر را به ورطه نابودی میكشاند// برای نابودی امریكا صلوات
حسین
-
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
این ربطی به امریكا نداره اقا این تربیت نسل بعد انقلابه كه همیشه محدود بودن وجایی برای تخلیه انرژی نداشتن نظرات شما فقط درمورد این موارده خیلی جالبه تاحالا یه نظر درمورد اختلاس ها ندادی فكر كنم نظراتت را برای خودت نگه داری بهتره
رضا
-
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
میگم به جای شعار مرگ بیا دوتا الگوی درست نشون بده كه این بنده های خدا ازش استفاده كنند و نرن سراغ این داستان ها!!! فقط بلدیم بگیم مرگ بر فلانی كه اونطوره؟؟؟اونها از یك قرن پیش اینطوری زندگی كردن و خواهند كرد ما چی از خودمون داریم كه ازش الگوبرداری بكنیم؟؟؟؟
حسین
-
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
۰
۰
فقط بلدین چند تا جوون رو بگیرید بندازید زندان...این همه دزد داره تو مملكت می گرده انگار نه انگار
حسین
-
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
۰
۰
اگه جوونها كار داشته باشن
تشكیل خانواده میتونن بدن
و دنبال لذت های زودگذر نیستن
من یه جوون بی كار با فوق لیسانس و ثبت اختراع و ... هستم
كه درامدم با بد بختی به پانصد تومن میرسه
سی و پنج سالمه و در حسرت ازدواجم البته نه با پانصدتومن حقوق....
پیش خودم كه فكر كردم
ناراحت شدم از اینكه اون جوونا
رو گرفتن...
و بازم مثل همیشه مشكل رو از اخر حل كردن ...
ولی مسئولین خیلی محترم
مشكل باید از ریشه حل شود. 
رضا شكوهی
-
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
۰
۰
قوای سه گانه كه نتواند از حقوق قانونی شهروندان خود حمایت كند و با جوانان بی پناه این برخورد را داشته باشد و ان ها را به دامن كشور های بیگانه و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی بیاندازد باید در قیامت پاسخ گو باشد. این هم یك نوع برخورد به روش داعش است كه نسل جوان را نسبت به ایران اسلامی بدبین نماید نسلی كه اینده ما را در دست خواهند گرفت.

نیازمندی ها