نشست هماهنگی برای اجرای پروژه‌های زیرساختی استان ایلام با حضور مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام و نماینده شرکت سرمایه گذاری «سیتیک» چین برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۸۴۵
میزگرد سرمایه‌گذاران چینی در ایلام

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از ایلام، نشست هماهنگی برای تسریع در اجرای پروژه‌های زیرساختی استان ایلام در حوزه راه آهن، آزاد راه، سدسازی و نیروگاه تلمبه ذخیره‌ای با حضور علی سایه میری، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام و نمایندگان شرکت سرمایه گذاری «سیتیک» (citic) چین برگزار شد.

علی سایه میری در این خصوص گفت: پس از ارائه توضیحات طرف چینی و مذاکرات به عمل آمده مقرر شد در هفته آینده تفاهم نامه‌ای بین استاندار ایلام و شرکت‌های مربوطه به امضا برسد و این به معنای آغاز سرمایه‌گذاری چینی‌ها در استان خواهد بود.

نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی افزود: در سفر اخیر وزیر اقتصاد ایران به کشور چین، یک خط اعتباری برای توسعه زیرساختی در استان‌های کشور به امضا رسید که بر اساس آن اجرای پروژه های ایلام در اولویت قرار گرفته است.

سایه میری در پایان افزود؛ شرکت‌های دیگری نیز تمایل به عقد قرارداد در پروژه‌های زیر ساختی استان ایلام را دارند و ما درصدد اخذ پیشنهاد از طرف آنها هستیم که با مطالعه پیشنهادات و طرح‌ها بهترین گزینه از بین آنها انتخاب خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها