کشتی آزاد ایران در طول تاریخ بجز المپیک ملبورن، فقط در المپیک آتلانتا و ریو توانست سه مدال طلا، نقره و برنز کسب کند که همین مساله از نظر آماری، عملکرد موفقیت‌آمیز تیم کشتی آزاد در ریو را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۹۳۶۷۷۳
آزادکاران کم‌فروشی نکردند

نفرات بازنده ما نیز بخوبی کشتی گرفتند و حتی باخت‌های آنان به نوعی راضی‌کننده بود، زیرا با تمام توان جنگیدند و یک بازنده سرافراز بودند.

هیچ کدام از بچه‌ها از نظر بدنی و آمادگی کم نیاوردند و ما بوضوح دیدیم فیزیک تمامی آزادکاران ما بسیار مطلوب و قابل توجه بود.

درباره رضا یزدانی به جرات می‌گویم داوران در کشتی او با گازیموف، رضا را قصابی کردند و اجازه ندادند به دور بعدی صعود کند. عدالت در این کشتی از بین رفت و همه دیدند چطور یزدانی پرامید با آن پای مصدوم، مردانه جنگید، اما در نهایت قربانی داوران شد.

باور دارم برخی اوقات با وجود تلاش و کوشش شبانه‌روزی، اسیر قسمت و شانس می‌شویم و هر کاری می‌کنیم آن چیزی نمی‌شود که می‌خواهیم.

یزدانی هم گرفتار چنین مساله‌ای شد و با وجود حضور در سه المپیک، باز هم نتوانست یک مدال از این بازی‌ها بگیرد. با وجود این المپیک ریو دیگر تمام شد و باید از هم اکنون به فکر المپیک 2020 توکیو باشیم. رسول خادم و همکارانش باید بدانند کسب نتیجه در المپیک ریو، تازه آغاز کار بوده و باید از این پس با تلاش و کوشش بیشتری برای آینده زحمت بکشند.

منصور برزگر - پیشکسوت کشتی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها