پیروزی تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان

ایرانی‌ها 3 بار توپ را به تیر زدند 3 بار به تور!

تیم ملی فوتسال ایران سومین و آخرین بازی خود در تورنمنت تایلند را با پیروزی پشت سر گذاشت.
کد خبر: ۹۳۶۴۹۸
انتقام شاگردان ناظم‌الشریعه از گربه سیاه فوتسال ایران

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران در سومین بازی خود در تورنمنت چهار جانبه تایلند از ساعت 14:30 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه بانکوک آرنا به مصاف ژاپن رفت و در پایان با نتیجه چهار بر دو به برتری رسید.

گل‌های ایران را در این بازی فرهاد توکلی، محمد طاهری (2 گل) و مهران عالیقدر به ثمر رساندند. همچنین حسین طیبی به دلیل مصدومیت و محمدرضاسنگ سفیدی و افشین کاظمی به دلیل محرومیت در این بازی غایب بودند.

تیم ملی که در این بازی با ترکیب علیرضا صمیمی، قدرت بهادری، فرهاد توکلی، مهدی جاوید و احمد اسماعیل‌پور به میدان رفته بود، ابتدا در دقیقه 4 توسط توکلی به گل رسید. سه دقیقه بعد نیز محمد طاهری برای ایران گلزنی کرد و در حالی که 4 دقیقه به پایان نیمه اول باقی مانده بود مهران عالیقدر گل سوم ایران را به ثمر رساند.

ناظم‌الشریعه در نیمه دوم نیز همان ترکیب ابتدایی نیمه اول را به میدان فرستاد و ابتدا محمد طاهری در دقیقه 27 گل چهارم را وارد دروازه ژاپن کرد. سه دقیقه بعد ژاپنی‌ها یکی از گل‌های خورده را از روی نقطه پنالتی جبران کردند و به فاصله یک دقیقه بعد نیز دومین گل را وارد دروازه صمیمی کردند.

ملی پوشان در ادامه نیز موقعیت های بسیاری خلق کردند و حتی در دقیقه 35 به دلیل 6 خطائه شدن حریف، پنالتی نقطه دو بدست آمد که قدرت بهادری آن را از دست داد.

تیم ملی فوتسال ایران در دو بازی قبل خود نیز مقابل قزاقستان به تساوی و مقابل تایلند شکست خورده بود. آخرین بازی تورنمنت چهار جانبه تایلند تا دقایقی دیگر بین تایلند و قزاقستان آغاز می‌شود تا قهرمان مسابقه‌ها مشخص شود.

کاروان تیم ملی فردا به ایران باز می گردد تا آماده برگزاری دو دیدار دوستانه مقابل ازبکستان شود. این دو بازی در تاریخ های هفت و هشت شهریور در مشهد برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها