"با سختی‌هایی که داشتم جنازه‌ام به المپیک رسید"

سهراب مرادی: فکر نمی‌کردم در المپیک وزنه بزنم اما حالا قهرمانم

قهرمان وزنه‌برداری المپیک ریو گفت: فکر نمی‌کردم که در المپیک وزنه بزنم اما حالا قهرمان المپیک شده‌ام.
کد خبر: ۹۳۲۴۰۶
سهراب مرادی: فکر نمی‌کردم در المپیک وزنه بزنم اما حالا قهرمانم

به گزارش جام جم ورزشی به نقل از ایسنا،‌ سهراب مرادی پس از قهرمانی در رقابت‌های وزنه‌برداری المپیک ریو بیان کرد: فکر نمی‌کردم که بتوانم روزی در المپیک وزنه بزنم چه برسد به اینکه طلا بگیرم اما اکنون قهرمان المپیک هستم و خدا را شکر می‌کنم. مدالم را به همه مردم ایران و خانواده‌ام هدیه کنم.

او ادامه داد: برای گرفتن مدال طلا باید خیلی اتفاق‌های گوناگونی رخ دهد و این طور نیست که فقط تمرین ملاک باشد.

مرادی همچنین گفت: من از سال 2009 تاکنون بهترین وزنه‌ها را زدم اما هیچ مدالی غیر از مدال آسیایی نتوانسته بودم بگیرم. خدا را شکر که امروز توانستم طلای المپیک را به دست آورم.

قهرمان وزنه‌برداری المپیک ریو درباره عملکردش در حرکت یک ضرب بیان کرد: به نظر خودم در یک ضرب خیلی خوب کار کردم. من با آن همه مشکلات و سختی‌هایی که پشت سر گذاشتم، باید بگویم که جنازه‌ام به المپیک رسید. من در کلمبیا 180 کیلوگرم در دو ضرب زدم و آن موقع به خودم گفتم که چطور می‌خواهم در المپیک وزنه بزنم و واقعا ناامید بودم.

وزنه‌بردار دسته 94 کیلوگرم ایران با اشاره به اینکه توانسته اولین مدال المپیک استان اصفهان را بگیرد، گفت: خدا را شکر که خوش‌رنگ‌ترین مدال را برای استان اصفهان گرفتم. مسئولان نیز دیگر خودشان مرام دارند و می‌دانند که باید چطور رسیدگی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رحیمی
-
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
۰
۰
تنخا چیزی كه از مسئولین نمی بینی همان مرام است!

نیازمندی ها