گفت‌وگو با مجتبی عابدینی، شمشیرباز

فراغتم، بودن با خانواده است

سابریست تیم ملی شمشیربازی ایران در ادامه تاریخ‌سازی خود در المپیک به جمع 4 نفر برتر راه یافت تا کاروان ایران در آستانه کسب اولین مدال خود در ریو باشد.
کد خبر: ۹۳۱۳۶۸
قدرت‌نمایی مجتبی عابدینی در المپیک ریو

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، مجتبی عابدینی که برای نخستین بار در تاریخ شمشیربازی ایران به جمع 8 شمشیرباز برتر المپیک راه یافت، برای صعود به نیمه نهایی به مصاف وینسنت آنستت از فرانسه مهد شمشیربازی دنیا رفت و با نتیجه 15 بر 13 برابر این شمشیربازی به برتری برسد و در ادامه قدرت نمایی خود به جمع 4 نفر برتر راه یابد.

وقت اول این دیدار 8-6 به نفع عابدینی شد.

عابدینی در ادامه تاریخ‌سازی خود در شمشیربازی ایران به جمع 4 نفر برتر المپیک صعود کرد تا فقط یک گام دیگر برای کسب مدال و صعود به بازی نهایی فاصله داشته باشد.

این شمشیرباز فرانسوی که در رده پنجم رنکینگ جهانی حضور دارد در دور قبل برابر حریفی از ویتنام به برتری رسید. مجتبی عابدینی نیز در رقابت اول خود یاگودکا از اوکراین قهرمان اروپا و در دور دوم گو از کره جنوبی قهرمان المپیک لندن را از پیش رو برداشت.

عابدینی در روز تولد خود می‌تواند اولین مدال کاروان ایران در ریو و همچنین اولین مدال تاریخ شمشیربازی ایران در المپیک و مسابقه‌های مهم را کسب کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها