سخنگوی جبهه پیروان در گفتگو با جام جم‌آنلاین:

اصولگرایان اشتباه سال 92 را تکرار نخواهند کرد

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به اینکه اظهارنظرهایی که در مورد کاندیداتوری احتمالی احمدی نژاد مطرح می شود را نمی توان مبنا قرار داد به دلیل اینکه کاندیدا شدن وی در هاله ای از ابهام قرار دارد، گفت: چندی پیش نیز سخنگوی شورای نگهبان گفته بود "حتی صلاحیت افراد هم برای یک دوره است و دوره های بعد باید بررسی های جدید انجام شود".
کد خبر: ۹۳۱۰۰۱
اصولگرایان اشتباه سال 92 را تکرار نخواهند کرد

کمال سجادی در گفت و گو با خبرنگار جام جم‌ آنلاین، با اشاره به اینکه هنوز برای فعالیت در زمینه انتخابات ریاست جمهوری زود است و نباید در حال حاضر فضای کشور را انتخاباتی کنیم، گفت: به همین دلیل باید با برگزاری هر گونه تجمعاتی که شائبه انتخاباتی داشته باشد باید برخورد شود.

وی با اشاره به تذکری که وزارت کشور به احمدی نژاد در مورد برگزاری تجمع داده است، تصریح کرد: فعالیت‌های انتخاباتی زودرس خلاف قانون است،به دلیل اینکه قانون برای فعالیت های تبلیغاتی انتخاباتی زمان مشخص کرده است.

سجادی تاکید کرد : وزارت کشور و نهادهای مسئول در این ارتباط باید با اینگونه تجمعاتی که به آرامش جامعه آسیب می رساند برخورد لازم را داشته باشند و در عین حال باید به این موضوع هم اشاره کرد که حتی اگر فرد و یا گروهی به دنبال کسب مجوز برای برگزاری چنین تجمعاتی باشد باید دلایل متقنی داشته باشد به دلیل اینکه هنوز فضای کشور نباید انتخاباتی شود و باید عواقب و پیامدهای سیاسی آن را در نظر گرفت.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در ادامه با اشاره به اینکه هنوز کاندیداهای احتمالی هم تکلیفشان معلوم نیست و به همین دلیل احزاب نیز نمی توانند به صورت دقیق کاندیداهای مورد حمایت خود را اعلام کنند، گفت: اظهارنظرهایی که در مورد کاندیداتوری احتمالی احمدی نژاد مطرح می شود را نمی توان مبنا قرار داد به دلیل اینکه کاندیدا شدن وی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

وی افزود: چندی پیش نیز سخنگوی شورای نگهبان گفته بود "حتی صلاحیت افراد هم برای یک دوره است و دوره های بعد باید بررسی های جدید انجام شود" به همین دلیل از حالا نمی توان در مورد کاندیدای خاصی صحبت کرد زیرا عوامل دیگری نیز در این ارتباط دخیل هستند.

سجادی در پاسخ به این پرسش که با توجه به دلایلی که گفتید آیا امکان رد صلاحیت احمدی نژاد وجود دارد؟ گفت: شورای نگهبان نهاد بررسی کننده صلاحیت هاست و اگر دلایلی برای رد صلاحیت داشته باشد بدون هیچ ملاحظه ای وظیفه خود را انجام می دهد،البته بنده در مقامی نیستم که نظری در مورد تایید یا عدم تایید صلاحیت ها داشته باشد.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اینکه رسیدن به یک کاندیدای واحد میان اصولگرایان یک ایده آل است، اظهار داشت: رایزنی هایی را با همه تشکل های اصولگرا خواهیم داشت تا به یک کاندیدای واحد برسیم نه چند کاندیدا.در صورت تعدد کاندیداها نتیجه انتخابات از قبل مشخص است.

سجادی تصریح کرد: در صورتی که اصولگراها در انتخابات ریاست جمهوری 96 چند کاندیدا داشته باشند نشان دهنده این است که از گذشته درس نگرفته ایم.در انتخابات ریاست جمهوری گذشته اصولگراها با داشتن 4 کاندیدا در واقع اشتباه استراتژی و راهبردی مرتکب شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۹
رشید
-
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
۰
۰
این مطلب رو در همان موقع هم تذكر دادن ولی كاندیدا های اصولگرایان توجهی نكردند البته غیر از آقای حداد كه طبق قرار قبلی انصراف دادن.
جواد
-
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
۰
۰
خدا بگو این احمدیو رو چكار كنه ، منكه اگه كاندیدا بشه هر گز پای صندوق نمیرم قسم میخورم .
عبدالله
-
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
۰
۰
آقای سجادی مصاحبه ها، سخنرانیهای جناب عالی و دیگر مخالفین دكتر احمدی نژاد علیه او و كاندیدا شدن او كه اصلاً فعالیت انتخاباتی نیست! ولی سخنرانی دكتر احمدی نژاد در یك مسجد در یكی از شهرهای كوچك استان یزد به زعم شما و رفقای شما فعالیت انتخاباتی است !!!!!
آقا شماها حداقل ادعای مسلمانی كه دارید ! ، چگونه پاسخگو خواهید بود؟؟؟!
وزارت كشور هم حق ندارد كه سخنرانی فرهنگی و اخلاقی اشخاص را تحت عناوین مجعولی نظیر فعالیت انتخاباتی بگیرد.
والسلام
قاسم
-
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
بس كه از احمدی نژاد میترسن بلاخره سد راهشونه
علی شیخی
-
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
آفرین عبدالله جان
لایك فراوان
ممدحسن
-
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
۰
۰
نه روحانی ونه احمدی نژاد حالامیبینید.
مهدی
-
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
۰
۰
اگر ایشان شانس رای اوردن نداره پس این همه ترس برای چیه؟نهایتا میاد و رای نمیاره
علی شیخی
-
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
آفرین
موافقم.
لایك
دوستدار رهبر
-
۰۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
۰
۰
اگر محمود جان و عزیز دلمون قدم بر چشم ما گذاشته و بر سر ما منت گذارد و كاندید ریاست جمهوری شود بنده در شهرمان(شهر خون و قیام) 5 گوسفند قربانی می كنم.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها