«جوخه خودکشی» که قبل از آمریکای شمالی در تعدادی از کشورهای دیگر جهان به روی پرده رفته است، در اولین روز نمایش 30 میلیون دلار فروش کرد.
کد خبر: ۹۲۹۱۳۷
گیشه بین المللی در دست ابرقهرمانان

به گزارش جام جم آنلاین ، تحلیل گران اقتصادی سینما با توجه به این رقم فروش، پیش بینی موفقیت بالای مالی بین المللی برای آن می کنند.

این در حالی است که در بین 33 کشوری که فیلم را به نمایش عمومی گذاشته اند، نام کشورهای بزرگ صنعتی دنیا دیده نمی شود.

منتقدان سینمایی از حالا، می گویند اکران عمومی «جوخه خودکشی» در آمریکای شمالی هم با موفقیت بالای مالی همراه خواهد بود.

این محصول تازه کمپانی برادران وارنر، براساس داستان مصور یک مجموعه داستان کمیک استریپی ابرقهرمانانه شرکت دی سی کامیکزساخته شده است.

کاراکترهای ابرقهرمان داستان فیلم که هر یک قابلیت های ویژه ای و منحصر به فردی دارند، با کمک یکدیگر به مقابله با موجودات شرور داستان می پردازند.

به نوشته امپایر آنلاین، بازیگرانی هم چون ویل اسمیت، جی کارتنی، جراد لتو و اسکات ایستوود نقش های اصلی این اکشن کمیک استریپی را به عهده دارند.

برای تولید این فیلم، هزینه بالای 175 میلیون دلاری صرف شده و باید بیش از 250 میلیون دلار فروش کند، تا لقب یک کار پرفروش را بگیرد.

از ابتدای سال جاری میلادی چند فیلم کمیک استریپی دیگر هم به نمایش عمومی در آمده، که با استقبال خوب تماشاگران روبرو شده است.

در بین آن ها، سومین قسمت مجموعه فیلم «کاپیتان آمریکا» با فروشی 400 میلیون دلاری در آمریکای شمالی، موفق ترین آن ها به حساب می آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها