مدیر کل حوزه ریاست سازمان تعزیرات حکومتی: با عوامل احتکار و بی نظمی در بی ثباتی عرضه شکر برخورد قاطع خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۲۸۰۰۹
برخورد قاطع با عوامل احتکار و بی ثباتی در عرضه شکر

به گزارش جام جم آنلاین ، علیرضا مرآتی در مصاحبه با خبرگزاری صدا وسیما با بیان اینکه از شنبه هفته آینده شکر به صورت نامحدود و با قیمت مصوب در همه فروشگاه های سراسر کشور عرضه شود افزود: براساس جلسه ای که امروز با نمایندگان برخی سازمانها برگزار شد هیچ کمبودی در عرضه شکر وجود ندارد و موجودی انبارها هم اکنون بیش از نیاز است.

وی گفت: به همین منظور سازمان تعزیرات حکومتی در پی نابسامانی های بازار شکر در هفته های گذشته بخشنامه ای به مدیران کل تعزیرات حکومتی سراسر کشور صادر کرده است.

مرآتی افزود: بر اساس این بخشنامه همه واردکنندگان، ‌مسئولان کارخانجات و بنگاه های تولیدی و تصفیه و عرضه شکر موظف اند کالای مذکور را با قیمت مصوب و بدون هرگونه محدودیت در سازمان بورس عرضه کنند.

مدیر کل حوزه ریاست سازمان تعزیرات حکومتی گفت: وزارت جهاد کشاورزی هم به عنوان متولی امر ضمن نظارت موثر بر روند واردات و عرضه شکر توسط کارخانجات و شبکه های توزیع موظف شده است فهرست و مشخصات همه دارندگان و واردکنندگان شکر و همچنین موجودی کل انبارها و میزان خرید وارد کنندگان را اعلام کنند.

مراتی گفت: بدیهی است در صورت خودداری فعالان اقتصادی در این زمینه و احراز هر گونه تخلف ،‌شعب تعزیرات حکومتی با عوامل احتکار و بی نظمی در عرضه و بی ثباتی بهای این کالا برخورد خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها