موضوع هدایت تحصیلی در سازمان بازرسی کل کشور، بررسی فوری می‌شود.
کد خبر: ۹۲۷۰۵۹
بررسی فوری موضوع هدایت تحصیلی در سازمان بازرسی کل کشور

به گزارش جام جم آنلاین وبه نقل از ایسنا، ناصر سراج در حکمی به معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان ماموریت داد تا به قید فوریت موضوع هدایت تحصیلی در آموزش و پرورش را بررسی و نتیجه را گزارش دهد.

موضوع هدایت تحصیلی در زمان انتخاب رشته در مدارس، مورد اعتراض گسترده دانش آموزان و خانواده‌هایشان قرار گرفته بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
بی طرف
-
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
۰
۰
آموزش و پرورش چرا باید به خانواده ها برای انتخاب رشته تحصیلی زور بگه؟ من میخوام پسرمو بفرستم علوم تجربی اونوقت اینا میگن چون رشته ریاضی باید به حد نصاب برسه و تشكیل بشه پسر شما باید بره ریاضی چون تجربی ظرفیتش پره!
نظر
-
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
۰
۰
این متفكرینی كه شدیدا به فكر اینده این كشور هستند و اومدن این قانون را برای اینده كشور برنامه ریزی كردند تا مشكلات را حل كنند بهتره بدونند كه مشكل از جای دیگه هست كه باید اول اون رو حل كرد نه اینكه ملت رو مجبور به انجام كاری كه دوست ندارن بكنند . فقط از خودشون بپرسن چرا همه میخوان دكتر بشن بهتره یه بررسی كنند ببینند كه چراتو كشورهای دیگه دنیا همه نمی خوان دكتر بشن . و تفاوت درامد و ریسك كاری و نوع كاری دكتراها كشور ما با اون كشورها چیه ست كه حتی دكترهای كشور خودمون هم وقتی به كشورهای دیگه مهاجرت می كنند به دلیل درامد كمتر دوباره به این كشور بر می گردند . بهتره مشكلات اساسی جامعه را با راه حل های سطحی حل نشه . ضمنا معذرت میخوام مردم رو احمق فرض نكنند .
پزشك
-
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
دوست گرامی بیشتر پزشكان درامد چندانی ندارند باور كنید .مرغ همسایه........
فاطمه
-
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
۰
۰
انشالله كی نتیجه رو میگیریم؟؟؟؟؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها