گفت و گوی جام جم آنلاین با علیرام نورایی، ‌بازیگر سینما و تلویزیون

روایت یک اتفاق ننگین در سینما

سال 95 برای علیرام نورایی، سال شلوغی ست، او این روزها در سریال «آسپرین» نقش آفرینی می کند، همچنین فیلم «یتیمخانه ایران» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی را هم در نوبت اکران دارد، فیلمی که او می گوید روایتگر اتفاقی ننگین در تاریخ ایران است.
کد خبر: ۹۲۳۱۳۳
روایت یک اتفاق ننگین در سینما

این بازیگر درباره حضورش در مجموعه آسپرین و همکاری مجدد با فرهاد نجفی به خبرنگار جام جم آنلاین گفت: پیش از این در مجموعه ماتادور که از رسانه ملی پخش شد با آقای نجفی همکاری کرده بودم،‌ماتادور اتفاق خوبی بود، کاری بسیار موفق و پرمخاطب، این بار در مجموعه آسپرین هم خوشحالم که حضور دارم،‌بخصوص که نخستین تجربه کاری من در شبکه نمایش خانگی به حساب می آید.

بازیگر قلاده های طلا درباره تفاوت کاری و مقایسه شبکه نمایش خانگی و تلویزیون هم توضیح داد: به هر حال صدا و سیما یک رسانه قدرتمند است، رسانه ای که ظرفیت های بسیاری دارد و انتظار من این است که مدیران محترم رسانه ملی بیشتر از گذشته به جایگاه سریال های تاثیرگذار و مجموعه هایی که مثل گذشته خیابان ها را به اصطلاح خلوت می کردند توجه کنند، نمی خواهم بگویم تلویزیون عقبگرد داشته است اما انتظار داریم رشد کیفی در آن وضعیت بهتری داشته باشد.

نورایی به فیلم یتیمخانه ایران هم اشاره کرد و گفت: این فیلم یکی از شاهکارهای سینمای ایران خواهد بود که به موضوع استعمار انگلیس می پردازد، فیلمی که داستان یک اتفاق ننگین و حذف شده از تاریخ ما را روایت خواهد کرد. این فیلم با کارگردانی خوب آقای طالبی فقط 7 ماه فیلمبرداری اش با شرایط بسیار دشوار و سنگین انجام شد و مطمئنم که مردمی که این فیلم را ببینند لب به تحسین آن خواهند گشود.

این بازیگر در بخش دیگری از صحبت هایش درباره تغییرات در خانه سینما و کناره گیری میرکریمی و مدیرعاملی شهسواری گفت: من عضو خانه سینما نیستم، هر وقت سینماگر شدم به عضویت این خانه در خواهم آمد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها