آقایان اشتباه نکنید؛ چون آراستگی مرد، زن و حتی زمان و مکان نمی‌شناسد، ظاهر شما قرار است در جامعه، محل کار، جمع خانواده یا دوستان و بالاخره در مراسم رسمی و... معرف جایگاه و سلیقه‌تان باشد. بویژه در این فصل گرم و البته شاد که آراسته بودن و انتخاب لباس در آن لذت بیشتری دارد.
کد خبر: ۹۱۹۱۷۸
بایدهای یک تیپ مردانه در تابستان

به گزارش جام جم سرا ، پس تابستان امسال نوع دیگری از خوش‌پوشی را با همراه داشتن اکسسورهای مختلف تجربه کنید. اینها عواملی است که تیپ مردانه شما را در تابستان چشم‌نوازتر می‌کند.

عینک آفتابی: برای شروع بد نیست سری به متعلقاتی مانند کیف، کمربند، جوراب، دستمال و... که در کمد شخصی تان دارید زده و از میان آنها بهترین‌ها را سوا کنید و برای یک ترکیب تابستانه خوش سر و ظاهر آماده شوید. قرار نیست برای این کار شما را به خرج بیندازیم چون شما با همه حداقل‌هایی که همیشه در اطرافتان دارید هم می‌توانید به آراستگی برسید، اما اولین گزینه برای تیپ تابستانه شما عینک آفتابی است. همراهی استاندارد که آفتاب تند و تیز تابستان را دلپذیر و ظاهر شما را یک قدم به آراستگی نزدیک‌تر می‌کند.

کمربندهای بافته: یکی از نمادهای اصلی یک تیپ مردانه قابل قبول و حرفه‌ای بستن کمربندهایی متناسب با نوع شلوار شماست. شلوارهای کتان و تابستانی شما با یک کمربند اسپرت طرح دار یا در هم بافته به رنگ‌های مختلف و نزدیک به شلواری که به پا دارید انتخاب مناسبی برای تکمیل این آراستگی است.

ساعت مچی با بند برزنت: استفاده از این اکسسوری مهم که همراه همیشگی شماست هم در فصل تابستان قاعده خودش را دارد. بستن ساعت در این فصل با بندهای برزنتی بهترین گزینه است چراکه ساعت بند چرم باعث عرق کردن و آسیب به خود ساعتتان می‌شود و از همه مهم‌تر ظاهر چندان مناسبی برای تابستان نخواهد داشت.

دستبندهای مردانه: یکی از پر طرفدارترین متعلقات سال‌های اخیر همین دستبندهای خوش‌ترکیب و خلاقانه مردانه از جنس چرم سبک و کرباس است که در تلفیق با فلزات مختلف روی دستان شما خوش می‌نشیند. بستن دستبند بدون کمترین اثری از آزار بر پوست شما، بهترین المان یک تیپ مردانه تابستانی در این روزهای بلند است.

کلاه به سر: کشش و خاصیت قدم زدن‌های عصرگاهی در این فصل رنگارنگ می‌طلبد تا شما به سر و ظاهر تابستانی خود یک کلاه راحت و زیبا هم اضافه کنید.به علاوه این‌که یک کلاه سبک از انتقال گرمای نور خورشید به سر و محافظت از پوست صورتتان کمک زیادی می‌کند. انتخاب یک کلاه به رنگ روشن با نوارهایی متضاد و تیره سازگاری لازم برای قرار گرفتن در کنار هر لباسی که شما بر تن می‌کنید را خواهد داشت.

کیف دستی: تیپ‌های خنک تابستانه را فقط می‌شود با یک کیف دستی یا روی دوشی کنفی در نظر گرفت. کیف دستی برای جا دادن انواع کارت و پول و مدارک شخصی که با یک بند به دستان شما آویز می‌شوند یا کیف‌های بزرگ‌تر برای حاضر شدن در کلاس‌های متفرقه یا قرار دادن اشیای بزرگ همراهتان. نزدیکی و دم دست بودن این کیف‌ها علاوه بر تکمیل خوش‌پوشی شما به در دسترس بودن وسایل مورد نیازتان در طول روز کمک ویژه‌ای می‌کند.

جوراب از نوع تابستانی: خیلی‌ها بدون جوراب احساس خوشایندی ندارند. بنابراین بهتر است در این فصل در کنار دیگر جزئیات از جوراب‌های ساق کوتاه یا مخفی استفاده کنید. این جوراب‌ها علاوه بر نازک بودن به ظاهر پای شما درون کفش‌های تابستانه‌تان جلوه بهتری می‌بخشد.

چاردیواری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها