شبکه رادیویی سلامت، یکشنبه ـ 30 خرداد ماه، در برنامه «خونه زندگی»، به موضوع «روابط همسران؛ اهمیت صمیمیت در رابطه زوجین» خواهد پرداخت.
کد خبر: ۹۱۴۵۳۳
«خونه زندگی» و اهمیت صمیمیت در رابطه زوجین

به گزارش جام جم سیما به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، صمیمت بین زوجین یکی از بزرگترین عوامل تعیین کیفیت ازدواج است.

در همین ارتباط، برنامه «خونه زندگی» که کاری از گروه خانواده این شبکه رادیویی است روز یکشنبه با حضور دکتر حمیدرضا بابا مرادی، روان شناس به سوالات شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش در خصوص اینکه «اهمیت صمیمیت در رابطه زوجین» پاسخ می دهد.

این برنامه از بخش های مختلف و متنوعی همچون آموزش آشپزی در قالب نمایش خانوادگی، گزارش مردمی و پیامک همسایگان برنامه، پزشک خانواده، اتاق صورتی، نکات خانه داری، معرفی کتاب، گلخانه و تماس های مردمی تشکیل شده است.

گفتنی است، برنامه «خونه زندگی»، از شنبه تا پنجشنبه هر هفته در قالب یک نمایش رادیویی از ساعت 10:30 به مدت 80 دقیقه از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

حریق محیط زیست به روایت رادیو سلامت

برنامه «نیم نگاه» شبکه رادیویی سلامت، یکشنبه ـ 30 خرداد ماه، «محیط زیست» را بررسی می کند.

«نیم نگاه» مجله ای خبری و تحلیلی است که به بررسی موضوعات روز سلامت در ابعاد بهداشت روان، بهداشت و تندرستی، خانواده، اجتماعی و تغذیه و سلامت می پردازد.

برنامه «نیم نگاه» که کاری از گروه اجتماعی است، از ساعت 12 به مدت40 دقیقه با حضور ناصر اسفندی، معاون فرمانده یگان حفاظت از جنگل ها و مراتع؛ و اسماعیل کهرم، فعال محیط زیست به بررسی «حریق محیط زیست» خواهد داشت.

با توجه به چندین مورد آتش سوزی در استان فارس و مطرح شدن عامل انسانی به عنوان عامل اصلی ضرورت فرهنگ سازی در مورد حفاظت از جنگل ها ، برای عموم جامعه و برنامه های پایش و اطفای حریق توسط مسئولان در این برنامه بررسی می شود.

گفتنی است، برنامه «نیم نگاه» روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

راه‌های مسئولیت پذیر شدن نوجوانان

در برنامه «سایبان آرامش» شبکه رادیویی سلامت، یکشنبه ـ 30 خرداد ماه، «نوجوانان و مسئولیت پذیری»، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

برنامه «سایبان آرامش» با هدف آموزش وپیشگیری از اختلالات روان،‌ اضطراب و استرس، ‌اختلال شخصیت است که این برنامه روز یکشنبه با حضور دکتر پریسا خسروتاش، روانشناس و مشاور نوجوان به بررسی «راه‌های مسئولیت پذیر شدن نوجوانان» می پردازد.

در این برنامه رادیویی شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش با فرهنگ مشاوره وخدمات روانشناختی و روانپزشکی آشنا می شوند.

یادآور می شود، «سایبان آرامش» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت روان شبکه رادیویی سلامت است که از شنبه تا چهارشنبه، ساعت 14:05 به مدت 45 دقیقه، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم مخاطبان صدای سلامت می شود.

چگونه در سبک زندگی تغییر ایجاد کنیم؟

مقوله «روانشناسی تغییر؛ آشنایی با راه‌های ایجاد تغییر در سبک زندگی»، یکشنبه ـ 30 خرداد ماه، در برنامه «به رنگ زندگی» شبکه رادیویی سلامت مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.

به رنگ زندگی» یک مجله عصرگاهی از گروه بهداشت روان رادیو سلامت است که می کوشد تا مخاطبان را با نقش و کارکرد مولفه‌های هوش معنوی در سلامت روان آشنا کند.

این برنامه عصرگاهی، روز یکشنبه، با حضور دکتر حمیدرضا بابامرادی، روانشناس و مشاور خانواده از ساعت 17 به مدت 100 دقیقه به پرسش مخاطبان درباره «شروع دوباره؛ کنار آمدن با مشکلات و ورشکستگی اقتصادی»پاسخ می دهد.

برنامه «به رنگ زندگی» از بخش های متعدد و متنوعی همچون روزنگار انقلاب، تغذیه سالم، ایمنی در محیط کار تشکیل شده است.

یادرآور می شود، برنامه «به رنگ زندگی»، به صورت یک هفته در میان، به همت برنامه سازان «گروه خانواده» و «گروه بهداشت روان»شبکه رادیویی سلامت بر روی موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

سرفه مزمن روی خط رادیو سلامت

موضوع «علل سرفه مزمن» ، یکشنبه ـ 30 خرداد ماه، در برنامه «مجله پزشکی» شبکه رادیویی سلامت، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

در همین ارتباط، برنامه «مجله پزشکی» که کاری از گروه بهداشت و تندرستی رادیو سلامت است، از ساعت 15:00 به مدت 60 دقیقه با حضور دکتر معزی، فوق تخصص ریه به موضوع آشنایی با علل و علایم هشدار همراه با سرفه» می پردازد.

گفتنی است، به منظور ارتقای سطح سلامت جامعه و آگاهی از راه‌های پیشگیری از بیماری‌ها، برنامه «مجله پزشکی» هر روز به یکی از موضوع‌های حوزه سلامت اختصاص دارد.

«سپهر دانش» و بیماری های روماتولوژی

شبکه رادیویی سلامت، یکشنبه ـ 30 خرداد ماه، دربرنامه«سپهر دانش» به موضوع «بررسی موردی بیماری های روماتولوژی» می پردازد.

«سپهر دانش» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت و تندرستی رادیو سلامت است که روز یکشنبه، از ساعت22:05 به مدت 105 دقیقه با حضور دکتر ودود جوادی پروانه، فوق تخصص روماتولوژی به موضوع «بررسی موردی بیماری های روماتولوژی» می پردازد.

این برنامه شامل بخش‌های گوناگونی نظیر شرح حال و معاینه بالینی، معرفی دستاوردهای علمی مراکز دانشگاهی و گزارش شبانه از بیمارستان ها و... است.

شنوندگان با ارسال پیامک به شماره 30000102 و تماس با شماره 22021954 به سوالات مطرح شده در برنامه پاسخ می دهند و گاهی نیز با ارسال دلنوشته های پیامکی خود با این برنامه ارتباط برقرار می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها