سعید عزت اللهی می خواهد مهره ثابت تیم کارلوس کی روش باشد.
کد خبر: ۹۱۰۶۱۶
هدف گذاری من حضور در لالیگاست / نمی خواهم ستاره باشم

به گزارش جام جم ورزشی ، سعید عزت اللهی از پدیده نوجوان فوتبال ایران حالا تبدیل به یکی از مهره های قابل اتکای کارلوس کی روش برای حضور در مقدماتی جام جهانی تبدیل می شود. وی که در دیدار دوستانه ایران مقابل مقدونیه به میدان رفت برای آینده باشگاهی خود هم تصمیماتی دارد.

وی در گفت و گو با جام جم آنلاین اظهار داشت: تمرکز کاملی بر روی کارم درتیم ملی فوتبال ایران دارم. کی روش مربی بسیار سخت گیری است و تفکر حرفه ای او همه ما را هوشیار کرده. می خواهم در تیم ملی فوتبال ایران به مهره ای ثابت تبدیل شوم. مدت ها بود تلاش می کردم و راستش را بخواهید در این میان کمی هم نگران و شتابزده بودم اما الان بدون نگرانی فقط بر روی تمرینات تمرکز می کنم. به غیر از این چیزی در ذهنم در تیم ملی نیست.

وی افزود: من نمی خواهم ستاره تیم ملی باشم. تلاش من این است که در راه صعود به جام جهانی کمک بزرگی باشم. اینکه فقط اسم ستاره روی من باشد هیچ فایده ای ندارد. اصلا همین ستاره ها گاهی اوقات دردسرساز می شوند!

عزت اللهی درباره آینده باشگاهی اش نیز گفت: تا به حال بحثی مطرح نشده که من بخواهم از روستوف بروم یا خیر. البته ایده آل برای آینده بازی کردن در لیگ برتر انگلیس و یا لالیگاست. پیشنهادی ندارم اما هدف گذاری من این است که روزی در لالیگا به میدان بروم. تجربه حضور من در تمرینات اتلتیکومادرید خیلی موثر بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها