آخرین جزئیات از آلبوم «امیر بی‌گزند»

«تریاق» از آلبوم جدید محسن چاوشی خطاب به چه کسی است؟

تهیه‌کننده آلبوم جدید محسن چاوشی تاریخ دقیق، جزئیات و برخی اتفاقات حاشیه‌ای این آلبوم را یک هفته مانده به انتشار آن اعلام کرد.
کد خبر: ۹۰۷۱۸۰
تاریخ انتشار آلبوم «امیر بی‌گزند» چاوشی اعلام شد

به گزارش جام جم نوا، سید هادی حسینی در نخستین گفتگوی رسمی رسانه‌ای خود درباره زمان دقیق انتشار آلبوم «امیر بی‌گزند» به خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت: «همه تلاش مجموعه ما بر این است که آلبوم «امیر بی‌گزند» در تاریخ دهم خرداد منتشر شود و اگر اتفاق پیش‌بینی نشده‌ای رخ ندهد، آلبوم روز دوشنبه هفته آینده (10 خرداد 1395) روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

حسینی درباره پیشینه خود در حوزه موسیقی توضیح داد: «من پیشینه زیادی در حوزه موسیقی ندارم. فقط در حد چند اتفاق کوچک بوده که در تهیه آثار برخی هنرمندان نقش داشته‌ام. حضورم در این پروژه و تهیه‌کنندگی آلبوم محسن چاوشی صرفاً به خاطر علاقه شخصی بود و قرارداد این آلبوم حدود دو سال پیش منعقد شد ولی محسن چاوشی با توجه به وسواسِ کاری و سلیقه‌اش دوست داشت بیشتر روی این اثر وقت و انرژی صرف کند تا خروجی کار همانی باشد که می‌خواهد. قصد ما انتشار آلبومی متفاوت نسبت به آثار قبلی این خواننده بود که من اعتقاد دارم این موضوع رخ داده و کاملاً محسوس است.»

تهیه‌کننده آلبوم «امیر بی‌گزند» درباره تدارکات تبلیغاتی این آلبوم هم گفت: «تعدادی بیلبورد در تهران و شهرستان‌هایی چون کرمان و شیراز و مازندران و... تدارک دیده بودیم ولی یکی از اسپانسرها به صورت کامل تعهداتش را اجرایی نکرد و شاید این تبلیغات شهری اتفاق نیفتد. مباحث تبلیغاتی را به گونه‌ای دیگر انجام خواهیم داد تا دوستداران محسن چاوشی در جریان روند انتشار آلبوم جدید این خواننده قرار بگیرند.»

تهیه‌کننده آلبوم «امیر بی‌گزند» در این باره تشریح کرد: «برخی توافقات با اسپانسرها هنوز قطعی نشده و به خاطر همین تصمیم داریم روش‌های تبلیغاتی این آلبوم را به شیوه‌هایی دیگر در کشور انجام دهیم. هرچند این آلبوم به اندازه کافی پتانسیل دارد و نیازی به تبلیغات ندارد.»

حسینی در توضیح عکسی که در فضای مجازی منتشر شده و بیلبوردی با تصویر آلبوم محسن چاوشی و آلبوم «امیر بی‌گزند» در آن دیده می‌شود، گفت: «این عکس واقعی نیست. به هر حال این آلبوم باید از سوی مجموعه ما درخواست بیلبورد و تبلیغات شهری دهد که این مجموعه هنوز هیچ توافقی برای این نوع تبلیغات نداشته و عکس منتشر شده قطعاً واقعی نیست. ما که بیلبوردی نزدیم و مجموعه دیگری هم برای تبلیغات بیلبورد نمی‌تواند اقدام کند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها