دایان کیتن بازیگر قدیمی و اسکار گرفته سینما، در فیلم تازه اش «هامپستید» ، راهی سفر شده و نقل مکان می کند. در مکان تازه، او با دردسرهای متعددی روبرو می شود.
کد خبر: ۹۰۵۲۷۸
دایان کیتن با براندن گلسن درگیر می شود

به گزارش جام جم آنلاین ، برندان گلسن بازیگر سرشناس انگلیسی نقش مقابل کیتن را در فیلم بازی کرده و به رودررویی با وی می پردازد.

دایان کیتن در نقش یک بیوه آمریکایی، پس از نقل مکان به خانه تازه اش در نقطه دوری از شهر، با گلسن بداخلاق روبرو می شود که برای خودش در این محل، حق آب و گل قائل است.

درگیری این دو کاراکتر، بقیه اهالی محل را هم درگیر خود می کند. با این داستان، «هامپستید» به بیان برخی از مشکلات اجتماعی طبقه متوسط انگلستان می پردازد.

نام فیلم اشاره ای به نام محلی است که رویدادهای اصلی داستان، در آن جا اتفاق می افتد و نقش تعیین کننده ومهمی دراین داستان درام دارد.

کارگردانی این درام تلخ اجتماعی را جوئل هاپکینز به عهده دارد. او فیلم خود را براساس داستان فیلم نامه رابرت فستینگر کارگردانی خواهد کرد.

فستینگر نویسنده فیلم نامه «اتاق خواب» است، که نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم نامه شد و منتقدان سینمایی به شدت آن را تحسین کردند.

سازندگان «هامپستید» می گویند فیلم نامه تازه او هم، با تحسین منتقدان سینمایی و تماشاگران سخت گیر سینما روبرو خواهد شد و وی را دوباره نامزد دریافت جایزه اسکار خواهد کرد.

به نوشته هالیوود ریپورتر، کلید فیلم برداری «هامپستید» اواخر سال جاری میلادی زده می شود. کل صحنه های فیلم، در لوکیشن های شهر لندن فیلم برداری خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها