علیرضا حقیقی، دروازه بان تیم ملی ایران در ماریتیمو نیمکت‌نشین است. این بازیکن، زمستان به جزیره مادیرا رفت و با این تیم قرارداد بست، اما این روزها برخلاف قولی که مسئولان باشگاه به او داده‌اند، نیمکت‌نشین است.
کد خبر: ۹۰۴۱۹۷
حقیقی: مصدوم نمی‌شدم، فیکس بودم

دروازه‌بان شماره یک تیم ملی، در این باره به جام‌جم می‌گوید: یک بازی در لیگ باقی‌مانده و در جام‌حذفی هم مسابقه مهمی با بنفیکا داریم که تیم قدرتمندی است. بعد از آن فصل برای ما تمام می‌شود. این یعنی فرصت بازی نیست و فعلا به من بازی نمی‌رسد. او در پاسخ این سوال که چرا در تیم نیمکت‌نشین شده‌ای، جواب می‌دهد: در حالی که دو بازی پشت سر هم برای تیم انجام دادم و در هر دو مسابقه هم برنده شدیم، آسیب دیدم. در بازی اول کتفم مصدوم شد و در بازی دوم ران پایم. دومین مصدومیتم باعث شد نتوانم تمرین کنم. دو بازی آخر تیم ملی را هم به همین دلیل از دست دادم و مجبور شدم فیزیوتراپی کنم. به پرتغال که برگشتم، طبیعی بود مربی ریسک نکند و کسی را بازی بدهد که چند هفته‌ای بازی کرده است. اگر مصدوم نمی‌شدم، در ترکیب فیکس بازی می‌کردم، ولی این هم از بدشانسی من است.

او درباره فصل آینده و این‌که چه تصمیمی خواهد گرفت، می‌گوید: من با ماریتیمو سه ساله قرارداد بستم و بازیکن این تیم هستم. تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا بتوانم به ترکیب ثابت تیم برگردم. امیدوارم شرایط خوب پیش برود. من فارغ از هر چیزی، وظیفه دارم تمرینم را انجام بدهم و به آینده امیدوار باشم. مطمئنا در آینده اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها