طلاق پایان زندگی نیست. شاید دورانی بسیار تلخ را در پی داشته باشد، اما شما همچنان زنده‌اید و باید به زندگی خود ادامه دهید. هرچه زودتر دست به کار شوید و برای زندگی دوباره تلاش کنید، زیرا دنیا هزاران حق انتخاب به شما داده و اگر چه تجربه‌ای ناراحت‌کننده را به شما نشان داده، اما امکانات بسیار شیرینی هم وجود دارند که اگر بخواهید می‌توانید آنها را به دست آورید.
کد خبر: ۹۰۲۱۲۴
طلاق پایان زندگی نیست ، اگر این کارها را انجام دهید

به گزارش جام جم سرا ، مراحلی را در اینجا به شما معرفی می‌کنیم قدم به قدم انجام دهید تا هرچه زودتر روحیه شادتان را به دست آورید و بتوانید روزهای خوش و خرم را شروع کنید:

با او تماس نگیرید: روی صحبتم با آنهایی است که خودشان مایل به جدایی نبوده‌اند و همسرشان آنها را ترک کرده است. اشتباه نکنید. شما نمی‌توانید کسی را متقاعد کنید که دوستتان داشته باشد. یک رابطه عاطفی با وجود دو نفر شروع می‌شود و ادامه می‌یابد. شما نمی‌توانید به تنهایی آن را ایجاد کنید.

لیستی سیاه تهیه کنید: روی یک برگه صفات بد همسرتان را بنویسید تا دلایلی قاطع برای جدایی از او داشته باشید. بی‌مسئولیت بود، به من خیانت می‌کرد، دوستم نداشت، نمی‌توانست برای فرزندانم پدر یا مادری خوب باشد و مانند اینها.

غذاهای حاوی سروتونین بخورید: غذایی که شما می‌خورید هم می‌تواند در بهبود روحی‌تان ایفای نقش کند. سروتونین می‌تواند از لحاظ شیمیایی به آن بخش مغزتان که مربوط به بهبود روحی می‌شود یاری برساند. اگر میزان سروتونین غذایتان کم باشد، شما احساس افسردگی می‌کنید و اگر زیاد باشد، از ته دل خود را پرنشاط خواهید یافت. بوقلمون، موز، شیر، ماست، پنیر، تخم‌مرغ، آجیل و لوبیا حاوی سروتونین‌اند.

تغییرات ایجاد کنید: فضا را تغییر دهید و به کمک تنوع، روحیه‌تان را تقویت کنید. اگر چندسال با همسرتان در یک محله زندگی می‌کرده‌اید، به آن محل نروید و جای دیگر ساکن شوید. اگر نمی‌توانید خانه را عوض کنید، دکوراسیون را تغییر دهید. تفریحات جدیدی برای خود دست و پاکنید و هر آن چه شما را به یاد گذشته‌ها می‌اندازد را از زندگی‌تان حذف کنید.

اهل طنز باشید: نگویید سخت است. یک فیلم کمدی یا یک جوک جالب می‌تواند شما را در هر حالتی بخنداند. به خنده پناه ببرید. با افراد شاد نشست و برخاست کنید. فیلم‌ها و سریال‌های کمدی تماشا کنید، کتاب‌های خنده‌دار بخوانید و مجلات طنز ورق بزنید. طبع شوخ خودتان را به کار بیندازید. شما مسئول بهبودبخشیدن به روح خود هستید.

برایش آرزوی خوشبختی کنید: درست است که از او و رفتاری که با شما داشته و موجب جدایی‌تان شده، دلخورید، اما فراموش نکنید خوبی‌ها و بدی‌ها دو طرفه است و حتما شما هم اشتباهاتی داشته‌اید. او را ببخشید و برایش آرزوی خوشبختی کنید تا عذاب وجدان اذیت‌تان نکند.

چاردیواری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها