تیم فوتبال استقلال که دربی هشتاد و دوم را به رقیب دیرینه اش با نتیجه ای دور از ذهن واگذار کرده بودند برای به دست آوردن دل هوادارانشان و ماندن در کورس قهرمانی فولاد را شکست دادند.
کد خبر: ۸۹۷۸۳۵
برد روحیه بخش آبی ها و صعود به رده دوم

به گزارش جام جم ورزشی، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و فولاد خوزستان در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه امروز جمعه در ورزشگاه آزادی آغاز که در پایان آبی پوشان به برتری ۳ بر صفر دست یافتند. امید ابراهیمی(۸)، بهنام برزای(۱۳) و جابر انصاری(۳۶) برای استقلال گل زدند.

شاگردان پرویز مظلومی که دربی هشتاد و دوم را با شکستی سنگین پشت سر گذاشته بودند برای جبران این ناکامی شروع توفانی در دیدار برابر فولاد داشتند و خیلی زود موفق شدند به گل نخست برسند و روند خوب خود را تا انتهای نیمه اول ادامه دهند.

استقلالی ها در این نیمه فوتبال زیبا و شناوری را به نمایش گذاشتند و در خط دفاعی هم کم اشتباه ظاهر شدند تا در نهایت بتوانند یک نیمه رویایی را پشت سربگذارند و به یک پیروزی خوب و به موقع امیدوار شدند.

در نیمه دوم علاقمندان به فوتبال انتظار داشتند نمایش بهتری از فولاد ببینند و استقلال هم روند خوب نیمه اول خود را دنبال کند اما این اتفاق رخ نداد و هر چند فولادیها عملکرد بهتری داشتند اما استقلال سعی در حفظ نتیجه داشت و بازیکنان این تیم خیلی به آب و آتش نزدند.

شاگردان پرویز مظلومی با این پیروزی ۴۸ امتیازی شدند و به رده دوم جدول رده بندی صعود کردند. آنها حالا با پرسپولیس سه امتیاز فاصله دارند و امیدوارند در دیدارهای آینده با استفاده از لغزش سرخپوشان مجددا به صدر جدول صعود کنند.

منبع: ورزش 11

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها