جوان آمریکائی که برای خودشیرینی در برابر دختر مورد علاقه و بله گرفتن از او در شرایطی عاشقانه، از صخره ای مرتفع بالا رفته بود، به دلیل ترس از فرود جلو همسرآینده اش شرمنده شد.
کد خبر: ۸۹۵۰۵۷
جوان خواستگار آرتیست بازی کرد، شرمنده شد + عکس

"مایکل بنکس" 27 ساله ساکن شهرساحلی "مورو بای" در ایالت کالیفرنیای آمریکا برای خودنمایی و گرفتن بله ازدواج از دخترمورد علاقه، از صخره ای بلند و با شیب تند بالا رفت و از این عملیات خود با موبایل فیلمبرداری و همزمان برای همسرانتخابی آینده اش فرستاد؛ اما رسوایی نزد نامزد از آنجا آغاز شد که او خود را درفرود از صخره ناتوان دید و ناچار امدادگران را به کمک خواست.

این جوان هنگام بالا رفتن از صخره گمان می کرد بهترین روز زندگی اش را می گذراند؛ اما ساعاتی بعد پس از آنکه از ارتفاع نزدیک ششصد متری بله را از عروس خانم گرفت، خود را روی صخره ای ترسناک دید و کابوس فرود از صخره و نرسیدن به دختر مورد علاقه اش او را به مرگ نزدیک ترکرد.

امدادگران که توسط نامزد مایکل از ماجرا آگاه شده بودند، پس از چند ساعت تلاش او را از صخره ای موسوم به "مورو " با ارتفاع 581 متر از سطح اقیانوس آرام پائین آورند.

عملیات نجات با استفاده از بالگرد و امدادگران حرفه ای بسیارسخت بود زیرا مایکل درمنطقه ای ممنوع از صخره بالا رفت و به همین علت باید مبلغ کلانی به عنوان جریمه به امدادگران بپردازد.

منبع: شبکه العالم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها