گلکسی S7 و S7 Edge، همان‌طور که از نامشان پیداست در صفحه نمایش معمولی و لبه‌دار بودن متفاوت هستند، اما این دو گوشی چه تفاوت‌های دیگری دارند؟
کد خبر: ۸۸۷۹۹۶
گوشی های جدید سامسونگ چه مشخصاتی دارند؟

به گزارش جام جم کلیک ، شرکت سامسونگ در کنگره جهانی موبایل 2016 در بارسلون اسپانیا، مدل جدید گوشی‌های خود، گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge را معرفی کرد و وب‌سایت پی‌سی‌ادوایزر، به بررسی تفاوت‌های این دو مدل گوشی پرداخته است.

قیمت

سامسونگ گلکسی S7 ارزان‌تر از گلکسی S7 Edge است؛ قیمت آنها به ترتیب 699 و 799 دلار آمریکایی تخمین زده شده است و کسانی که پیش از تاریخ پنجم مارس (15 اسفند) گوشی‌های خود را سفارش داده باشند، در تاریخ هشت مارس و زودتر از 11 مارس که تاریخ رسمی فروش گوشی‌های گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge است، به همراه هدست‌های رایگان سامسونگ دریافت خواهند کرد.

رنگ

سامسونگ گلکسی S7 Edge یک رنگ اضافه اختیاری دارد که نقره‌ای (Silver Titanium) است. همچنین هر دو مدل گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge رنگ‌های مشکی (Black Onyx) و طلایی (Gold Platinum) نیز دارند.

صفحه

تفاوت اساسی بین S7 و S7 Edge این است که S7 Edge یک صفحه بزرگتر با دو لبه دارد، گلکسی S7 دارای صفحه 5.1 اینچی و S7 Edge دارای صفحه 5.5 اینچی است. در حالی که هر دو مدل گلکسی مجهز به فناوری جدید سامسونگ هستند که صفحه را همیشه روشن نگه می‌دارد و دیدن نوتیفیکیشن‌ها و ساعت در یک نگاه را راحت‌تر می‌کند.

همچنین صفحه دولبه‌ای گلکسی S7 Edge برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها و دسترسی راحت‌تر با میان‌بر به اپلیکیشن‌هایی که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند، ساخته شده است.

اندازه و وزن

با توجه به اندازه صفحه نمایش گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge، مشخص است که گلکسی S7 Edge بزرگتر و سنگین‌تر از سامسونگ گلکسی S7 است. اندازه گلکسی S7، 142.4*69.6*7.9 میلی‌متر و وزن آن 152 گرم است، در حالی که گلکسی S7 Edge اندازه‌ای برابر 150.9*72.6*7.7 میلی‌متر و وزنی برابر 157 گرم دارد.

باتری

فضای اضافی در محفظه گلکسی S7 Edge، امکان داشتن یک باتری بزرگتر را فراهم می‌کند. طرفداران سامسونگ از باتری‌های غیرقابل تعویض در سامسونگ گلکسی S6 ناامید شده بودند، اما هنوز هم باتری‌های 3000 میلی‌آمپر بر ساعتی داخل گلکسی S7 و باتری‌های 3600 میلی‌آمپر بر ساعتی داخل گلکسی S7 Edge هستند. همچنین هر دوی این باتری‌های قابلیت شارژ بی‌سیم دارند.

بقیه ویژگی‌های گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge از هسته پردازنده و ظرفیت تا دوربین و قابلیت‌های اتصال، همگی مشابه یکدیگر است.

بنابراین، گلکسی S7 Edge در مقایسه با گلکسی S7، بزرگتر، دولبه، دارای باتری با ظرفیت بالاتر است و یک رنگ اضافه دارد. این ویژگی‌های جذاب به نظر می‌رسند، اما قیمت کمتر و اندازه کوچکتر در گوشی‌های S7، می‌تواند S7 Edge را تبدیل به انتخاب دوم شما کند.

منبع: ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها