زن 70 ساله به دلیل استفاده از نسخه‌های درمانی رمالان برای بهبود زخم سرش، در یک قدمی مرگ قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۷۹۳۵
نسخه رمالان، پیرزن را تا یک قدمی مرگ برد

به گزارش جام‌جم ، ساعت 18 یکشنبه زنی با سامانه 115 اورژانس تماس گرفت و اطلاع داد حال پیرزن همسایه‌شان وخیم است و هر لحظه احتمال مرگ او وجود دارد. امدادگران با اطلاع از این موضوع به خانه زن 70 ساله در محله مطهری شهرستان قائمشهر اعزام و متوجه شدند او از ناحیه سر دچارجراحت شدید شده و زخمش عفونت کرده؛ به طوری که بوی تعفن فضای اتاق را پر کرده است.

این زن سریع به بیمارستان منتقل و معلوم شد او بر اثر عفونتی که روی سرش ایجاد شده در بستر بیماری افتاده و اگر به بیمارستان منتقل نمی‌شد، جانش را از دست می‌داد.

بر اساس اظهارات همسایه‌ها، زن بیمار و شوهر سالخورده‌اش در خانه مورد نظر مستاجر بودند و چند ماهی است پیرزن بیمار شده و شوهرش به جای این که او را به بیمارستان منتقل کند، رمالان را برای مداوای همسرش به خانه آورده بود . او به توصیه آنها از پمادی که حاوی فضولات حیوانی بوده، استفاده کرده که این پماد باعث عفونت شدید زخم سر پیرزن و رشد مو در صورت او شده است. حتی همان روز رمالی برای درمان به خانه این زوج آمده و وقتی متوجه حضور امدادگران اورژانس در خانه شده، گریخته است.

ذکریا اشکپور، سخنگوی اورژانس مازندران در این باره گفت: مرد سالخورده به جای این که برای درمان بیماری ناشناخته پیرزن او را به مرکز درمانی منتقل کند، به خرافات و درمان‌های خودسرانه توسط رمال‌ها رو آورده و این چنین وضع جسمی او را به خطر انداخته است. با توجه به این که حال پیرزن وخیم است، او اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان رازی قائمشهر بستری است .

شوهرش نیز استفاده از نسخه‌های رمالان را برای درمان همسر بیمارش تائید کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها