سارقان طلا و جواهرات خانه‌های ویلایی یزد هنگامی که قصد خروج از این استان را داشتند، به دام افتادند. تیزهوشی مامور گشت پلیس راز سرقت‌های سریالی را فاش کرد.
کد خبر: ۸۸۷۵۷۱
استرس، دزدان طلا را رسوا کرد

به گزارش جام‌جم ، از مدتی قبل، پلیس شهرستان یزد با شکایت‌های مشابه درباره سرقت طلا و جواهرات از خانه‌های ویلایی این شهر رو‌به‌رو شد. به دنبال این شکایت‌ها، کارآگاهان مبارزه با سرقت تحقیقات خودرا آغاز کردند و از آنجا که احتمال می‌رفت متهمان قصد فرار از این استان را داشته باشند، موضوع به تمام شهرها اعلام شد.

با دریافت این خبر، ماموران گشت شهرستان اردکان نیز تحقیقات خود را برای دستگیری عاملان این سرقت آغاز کردند. در بازرسی‌ از خودروهای بین‌شهری، ماموران به سه پسر جوان مشکوک شدند. آنها هرکدام روی یک صندلی‌ تک‌سرنشین نشسته بودند.

سه پسر جوان مدعی بودند هیچ نسبتی باهم ندارند و در تحقیق از راننده اتوبوس مشخص شد آنها جداگانه بلیت تهیه کرده و در محل‌های مختلف سوار اتوبوس شده‌اند. با آن‌که همه‌چیز حکایت از بی‌گناهی سه پسر جوان داشت، اما با توجه به استرس و رنگ‌پریدگی آنها، ماموران کیفشان را بازرسی و مقدار زیادی طلا و جواهر کشف و مظنونان این پرونده رابه اداره آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ سید رضا صادقیان، فرمانده انتظامی شهرستان اردکان یزد با اعلام این خبر گفت: سه پسر جوان به سرقت‌های سریالی از خانه‌های ویلایی یزد به سرکردگی مرد جوانی به نام سیروس اعتراف کردند. با مشخص شدن هویت سردسته این باند، ماموران وی را نیز دستگیر و از خانه او مقدار زیادی اموال سرقتی کشف کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها