بسیاری از گوشی‌های هوشمند پیشرفته قابلیت پشیتبانی از کارت حافظه را ندارند و در عوض حافظه داخلی قابل قبول را به کاربران ارایه می‌دهند. با این وجود بازار کارت‌های حافظه همچنان رونق دارد.
کد خبر: ۸۸۶۹۸۵
200 گیگابایت حافظه گوشی؛ فقط 80 دلار!

به گزارش جام جم کلیک ، شرکت SanDisk از بزرگترین تولیدکنندگان حافظه‌های اطلاعاتی در جهان سال گذشته کارت حافظه microSD با ظرفیت 200 گیگابایت را روانه بازار کرده بود که این محصول با قیمت 400 دلا وارد بازار شد. ولی پس از گذشت مدتی قیمت این کارت حافظه تغییر یافت تا کاربران جهانی بتوانند با پرداخت 239 دلار آن را خریداری کنند.

روند کاهش قیمت این کارت حافظه همچنان ادامه یافته است و کاربران جهانی هم‌اکنون می‌توانند با پرداخت 79.99 دلار کارت microSD با ظرفیت داخلی 200 گیگابایت را خریداری کنند.

سیستم عامل اندروید مارشمالو قابلیتی موسوم به Adaptive Storage را در اختیار گرفته است که بر اساس آن کارت microSD می‌تواند به عنوان حافظه داخلی گوشی مورد استفاده قرار گیرد. این اتفاق برای کاربران سازمانی و علاقمندان به بازی‌های ویدیویی بسیار مناسب است که بتوانند به میزان مورد نیاز حافظه در اختیار داشته باشند.

شرکت آمازون فروش کارت حافظه 200 گیگابایتی microSD با قیمت 79.95 دلار را آغاز کرده است. به گفته این فروشگاه اینترنتی، کارت حافظه SanDisk Ultra به پایین‌ترین قیمت خود رسیده است.

منبع: موبنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها