توصیه می کنیم افراد حساس و نوجوانان صحنه های دلخراش این فیلم را مشاهده نکنند. در این فیلم یک سگ بی زبان به شیوه ای بی رحمانه از سوی چند انسان نما به شدت شکنجه می شود.
کد خبر: ۸۸۳۵۱۴
شکنجه  وحشیانه یک سگ + عکس

طی روزهای اخیر فیلمی دلخراش از صحنه های شکنجه وحشیانه یک سگ از سوی یک انسان نما در شبکه های اجتماعی منتشر شد که موجب واکنش شدید کاربران گردید.
با توجه به واضح بودن پلاک وانت در فیلم، مشخص شد که عامل این رفتار وحشیانه اهل شهرستان کردکوی در استان گلستان است.
در پی انتشار این فیلم و مشخص شدن هویت این فرد دگر آزار و شکنجه گر سگ بی زبان با شکایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان و با دستور دادستان کلاله، عامل این اقدام وحشیانه بازداشت شد.
سگ شکنجه دیده نیز که دچار آسیب های جدی شده است هم اکنون در اختیار محیط زیست بوده و توسط دامپزشکان تحت درمان قرار دارد.

-

-

خبر: جام جم آنلاین

منبع فیلم: میزان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲۱
پ
-
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
۰
۰
به این شخص چه باید گفت بایستی در وحله اول به یك روانشناس نشانش داد چرا كه احتمال خیلی زیاد این شخص در دوران كودكی دچار مشكلی شده كه این چنین مثل سگ هار به جان یك حیوان زبان بسته می افتد.
مهدی
-
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
۰
۰
خواهش میكنم مثل همون وحشی گری كه كرده حكم براش صادر بشه از همون گوش هاش بگیرید بكوبیدش ...
اینقدر با بیل بزنید خون بالا بیاره ...
میثم
-
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
۰
۰
پست فطرت
ابراهیم وحیدی الیزیی
-
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
۰
۰
متاسفانه مشاهده رفتار این چهار نفر باعث ناراحتی روحی من شد. هیچوقت فكر نمی كردم در وطنم بااین چنین اشخاص جنایتكاری روبروشوم در این واقعه یك نفر مقصر نیست آنهایی هم كه فیلم بردای می كنندو شاهد ماجرا هستند نیز مقصرند از خنده های آنها می توان پی برد كه آزار حیوان سبب شادی این افراد شده است . ار مسولان محترم درخواست دارم جلو این اقدامات وحشیانه را بگیرند و همچنین از روسای قوه قضاییه خواهشمندم بالاترین مجازاتها را در مورد این جنایت كاران اعمال فرمایند و بصرف اینكه سگ در اسلام نجس است از مجازات این افراد صرف نظر نكنند. كسانی كه با حیوانی چنین وحشیانه رفتار می كنند مسلما" با انسانهای ضعیف تر از خودبدتر از این رفتار خواهند كرد . این افراد را نمی توان انسان نامید من كه چیزی در خور نامیدن آنها باشد نیافتم فكر می كنم تنها واژه ای كه می شود به این چهار نفر نسبت داد واژه " ... " است . در ضمن انتظار دارم اداره تسلیحات مجوز اسلحه این شكار چیان را كه ناظر این حركات وحشیانه بودند را باطل كنند. ...
سجاد
-
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
۰
۰
خدا لعنتش كنه...
تو قانونمون هم این كار جرم تعریف نشده..دوروز بعد یه تعهد میگیرن این روانی پست را آزاد میكنن
بچاپ ادمین
مراد
-
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
۰
۰
روانی را باید مثل اون سگ شكنجش كنند، حقیقتا بعضی ادم ها فقط ظاهر ادمی دارند، وگرنه حیواناتی درنده خود هستند، حتی بدتر از آنها، چون شاید یك حیوان درنده خود در زمان نیازش به یك موجود دیگر حمله كنه ولی این درنده صفت، برای تفریح و سرگرمی اون زبون بسته را شكنجه می كرد ، و خنده هاش حقیقتا شیطانی بود.
هدی
-
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
۰
۰
این سگ اون سگ نیست این وحشی وقتی داره این بی زبونو اینجوری میزنه چجور زنده میمونه ما خر نیستیم
شهاب
-
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
۰
۰
این روانی را باید واقعا برد قسمت زنجیریهای تیمارستان
عابر
-
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
۰
۰
درود بر تمام حامیان حیوانات،تنها خدا میتواندپاداش شما را بدهد.
اولین بار نیست این داستان را میشنوم ولی امروز تكرر اتفاق بالاتر از آستانه تحملم بود. به مسوولین توصیه میكنم قبل از اینكه دیر شود نسبت به افزایش حمایت از حقوق حیوانات اقدام كنند چون در دادگاه الهی بند "پ" نیست.خدایا آزار دهندگان حیوانات را در هر جای دنیا به اشد مجازات برسان، آمین.
علی
-
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
۰
۰
بر این روانی لعنت، فیلم رو دیدم .....
امیر
-
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
۰
۰
خدا لعنتشون كنه اگه اینا بدست من بیافتن به خدای واحد قسم میخورم كه تكه تكشون میكنم
ارغوان
-
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
۰
۰
الهی دردی بگیرین كه دوا نداشته باشه....تو واقعا انسانی.اینارو باید تكه تكه كرد....بخداوندی خدا اونجا بودم میكشتمت.....مرگ بر تو ...
بیتا
-
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
۰
۰
الهی كه این مرد همینجوری تیكه تیكه بشه ... از دادستان محترم تقاضا دارم چند بار دیگه این فیلم رو ببینن بعد شك ندارم كه حكم به إعدام این وحشیه بی رحم میدن. این مرد بخدای یگانه قسم كه یك بار مردن براش كمه. دلم كباب شد برای اون سگ بی دفاع زبون بسته
ghassem
-
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
۰
۰
چرا چهره این وحشی رو پوشوندید ضمنا میلیونها آدم متقاضی هستند تا همون بلا رو سرش بیارن به خدای احد وواحد قسم من حاضرم به همون سبك قصاصش كنم ببینم مردش هست یه دونه از اون ضربات رو تحمل كنه مردك ...
شیرین
-
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
۰
۰
این مردك وحشی رو باید با ۱۳روش سامورایی چنان كتك زد تا بفهمه سگ بودن گناه نیست ..روانپریش بودن ووحشی بودن گناهه...
مهشید
-
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
۰
۰
از انجمن حمایت از حیوانات وقوه قضاییه كمال تشكر را داریم كه این مورد را با جدیت پیگیری كردن .باعث افتخار ما هستید.سرافراز باشید.
گویك
-
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
۰
۰
با سلام وپوزش من از بچه های ارامنه هستم و یكی از دوستاران حیوانات 2 تا سگ خودم دارم از 2 ماهگی نگهشون داشتم 4 سالشونه بگذریم.بجون عزیزم اینو صادقانه مینویسم
اگه دستم بهشون برسه میبندم به ماشینم و اتوبانو یواش یواش میرم تا جایی كه جان بدهد. اعدام اعدام .عداااااااااام خودم چار پایشو میكشم مردش هستم قاطع دعوتم كنید مییام با خرج خودم گلستان با تشكر از جام جم ببخشید اگه هرف بدی زدم عصبانیم.
amir
-
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
۰
۰
اقا سلام.من هم مث اقای گویك سگ دارم . با حیوانات خوب برخورد كنین.اونا مث ما جون دارن.خدا گواهه اشك در اومد وقتی داشت با بیل میزدش.باید اینو اعدامش كنن.اینو بعد دو ماه ولش كنن دوباره به كارش ادامه میده.این حكم درست نیست.ارزش سگ از این ادم بیش تره.بعد تو ویدئو میگه من تو حالت عادی نبودم.اگر دست من میافتاد تا میخورد میزدمش این مردك سادیسمی رو.خدا انشا الله بزنتش.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها