لیگ یک بسکتبال باشگاه های ایران به مرحله حساس رسید

برد شیرین شهرداری دزفول و نمایش نزدیک مدعیان

بازیکنان رضا محمدی منش در تیم شهرداری دزفول بهترین نتیجه هفته هفدهم رقابت های بسکتبال لیگ دسته یک ایران را در منطقه جنوب از آن خود کردند.
کد خبر: ۸۸۳۰۹۹
برد شیرین شهرداری دزفول و  نمایش نزدیک مدعیان

به گزارش جام جم ورزشی ، هفته هفدهم این رقابت ها با برگزاری هفت مسابقه دنبال شد که در مهمترین بازی ها تیم شهرداری دزفول تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام را شکست داد ، شهرداری کاشان از سد پدافند رعد اصفهان عبور کرد و تیم جوانان 2016 مغلوب شیمیدر تهران شد.

در یکی از حساس ترین بازی های دیروز تیم شهرداری دزفول با هدایت رضا محمدی منش و در ادامه بازی های خوب خود با نتیجه 86بر68 تیم دسته یکی پتروشیمی بندر امام را شکست داد. این دو تیم از مدعیان لیگ یک ایران در مکان های دوم و سوم رده بندی تیم های جنوب قرار دارند و شهرداری دزفول با ششمین برد پی در پی خود در دور برگشت در کنار پدافند رعد اصفهان و پتروشیمی بندرامام با بیست امتیاز برای صدرنشینی تا پایان این دوره از رقابت ها انگیزه زیادی دارد.در این گروه شهرداری کاشان در مکان چهارم قرار دارد.

در گروه جنوب علاوه بر شهرداری دزفول که امسال با مدیریت باشگاه و مربیگری محمدی منش همچنین استفاده از بازیکنان باتجربه و جوان نتایج خوبی گرفته است تیم های پدافند رعد اصفهان و پتروشیمی بندرامام نیز در تلاشند تا سهمیه بسکتبال استان های خود را در لیگ برتر سال آینده افزایش بدهند. باشگاه پتروشیمی بندرامام صدرنشین لیگ برتر در لیگ یک هم از مدعیان بازی هاست.

مدعیان گروه جنوب در حالی بازی های خود را پشت سر گذاشتند که در گروه شمال هم کاله به اتفاق شیمیدر و مهرام منتظر بازی های پلی آف نشسته اند. در این گروه پارسا مشهد در جایگاه چهارم است.

بازی های رفت و برگشت لیگ یک بسکتبال باشگاههای ایران دو هفته دیگر به پایان می رسد و سپس تیم ها به مرحله پلی آف وارد می شوند.

نتایج این هفته :

نفت امیدیه 90 صنایع مس کرمان 79

شهرداری دزفول 86 پتروشیمی بندر امام 68

هیات بسکتبال قم 60 پارسا مشهد 65

کاله مازندران 66 ایستک کردستان 57

شاهین اهواز 66 آدمیس میناب 63

پدافند رعد اصفهان 60 شهرداری کاشان 65

جوانان 2016 63 شیمیدر تهران 67

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها