استون مارتین از مدل جدید خود به نام «وولکان» پرده برداری کرد، این اتومبیل ۲٫۳ میلیون دلاری، قدرتمند ترین و سریع ترین مدل ساخته شده توسط شرکت استون مارتین می باشد.
کد خبر: ۸۷۷۳۴۷
سوپر اسپرتی زیبا به نام «وولکان»

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از اسنوتر،«وولکان» دارای ۱۲ سیلندر ، پیشرانه «۷» لیتری با قدرت بیش از ۸۰۰ اسب بخار قدرت و حداکثر سرعت ۳۲۱ کیلومتر بر ساعت می باشد.این اتومبیل در کمتر از ۳ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ می رسد.

خصوصیت جدید استون مارتین وولکان فرمان «U» شکل آن می باشد که قابلیت های متعددی بر روی آن برای دسترسی راننده در نظر گرفته شده است.

امکان روشن کردن اتومبیل، فعال کردن سیستم نگهدارنده بین خطوط ، کنترل چسبندگی و تنظیم شدت ترمز های ABS، همچنین سیستم تعویض دنده در پشت فرمان قرار گرفته است.

بدنه استون مارتین وولکان کاملا از فیبرکربن ساخته شده که سابقه ای همکاری طول و درازی با استون مارتین در کارنامه دارد.

استون مارتین برای مقابله با قدرت و سرعت برگرفته از موتور، از ترمزهای ساخت برمبو در کنار دیسک‌ های کربن سرامیکی مورد استفاده در اتومبیل های مسابقه‌ای بهره گرفته است.

قطر دیسک ترمز‌های مورد استفاده در این اتومبیل ۳۸۰ میلی‌متر در چرخ‌های جلو و ۳۶۰ میلی‌متر در چرخ‌های عقب است.

قدرت ۸۰۰ اسب بخاری خروجی موتور به چرخ‌های عقب انتقال داده می‌شود.ضمنا راننده از وجود یک جعبه دنده‌ ۶ سرعته‌ بهره می‌برد.

طراحی ظاهری اتومبیل با سپر تند و تیز و جلوپنجره خاص آستون که در سپر ادغام شده، چراغ‌های بسیار باریک و برنده، ورودی و خروجی‌های هوای متعدد روی در کاپوت، کناره‌ها و پشت اتومبیل، بدنه عضلانی و کشیده، سقف یکپارچه شیشه‌ای، اسپویلر غول‌پیکر عقب و دیفیوزر مسابقه‌ای آن، کاملاً نشان از هیولای درون وولکان می‌دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها