یکی از آخرین گفت‌وگوهای همایون بهزادی؛

تماس نگیرید؛ بگذارید بمیرم!

یک سال پیش و در چنین روز‌هایی همایون بهزادی به دلیل بیماری در بیماستان بستری شده بود و در بیمارستان گفت که از مسئولان ورزش کسی به سر نزده و فقط دوستانش به ملاقات او آمده‌اند و حتی خرج درمانش را هم خودش پرداخت کرده اما در مراسم امروز تشییع پیکر سر طلایی فوتبال ایران، اکثر مسئولان حضور داشتند.
کد خبر: ۸۷۶۰۰۰
درد دل‌های بهزادی یک سال پیش از مرگ

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از ایسنا ، همایون بهزادی مهاجم سابق پرسپولیس، شاهین و تیم‌ملی ایران بامداد روز جمعه 2 بهمن دارفانی را وداع گفت. یک سال پیش و در همین زمان بهزادی به دلیل بیماری‌های مختلف از جمله پروستات در بیمارستان دی بستری شده بود. او در مصاحبه‌ای که در روز 4 بهمن 93 و در بیمارستان با خبرنگار ایسنا انجام داد، از این گفت که تنها پیشکسوتان پرسپولیس از جمله علی پروین، مجتبی محرمی، مهدی مناجاتی و ... از او دیدار کردند اما هیچ مسئولی سراغش را هم نگرفته است.

حال که یک سال پیش از آن زمان گذشته امیر حاج رضایی یکی از کسانی که در مراسم تشییع پیکر مرحوم بهزادی حاضر بود، دل پری از مسئولان داشت. حاج رضایی از جفای مسئولان به ورزش گفت، از اینکه پیشکسوتان را رها کرده‌اند و فقط وقتی پیشکسوتی می‌میرد، مسئولان خودشان را به مراسم می‌رسانند. البته حاج رضایی از این هم گفت که خوش به حال بهزادی که دوستانی مانند پروین، کلانی و ... داشت که در همه حال پیگیر او بودند.

در ادامه مصاحبه مرحوم بهزادی با خبرنگار ایسنا را می‌خوانید که در 4 بهمن 93 منتشر شده بود.

همایون بهزادی از سه‌شنبه هفته قبل در بیمارستان دی بستری شده، او که چند سالی است حال و روز خوشی ندارد این‌بار هم در بیمارستان بستری شده است تا شاید با معالجه و درمان یک‌بار برای همیشه به دردهایش خاتمه دهد. همسرش که هیچ‌گاه طی این سال‌ها از او غافل نشد و همواره با فداکاری در جوار ستاره اسبق تیم ملی فوتبال ایران از او مراقبت می‌کرد نیز در اتاق بستری همایون بهزادی حاضر بود، همین‌طور پسری که طاقت دیدن شرایط این روزهای پدر را ندارد.

* حالتان چطور است، آقای بهزادی؟

دکترهای متخصص ریه، قلب و اعصاب برای بررسی وضعیتم آمدند و یک سری قول و قرار گذاشتند. یکی دیگر از دکترهایم نیز گفت که پروستاتم بزرگ شده است.

مدت‌هاست که حال و روز خوبی ندارم، 24 ساعت در بیمارستان هستم و 24 ساعت در خانه، بنابراین تصمیم گرفتم به بیمارستان بیایم و بستری شوم، خودم هم خسته شده بودم. آمدم تا خودم را یک‌سره کنم و ببینم چه بلایی دارم، ببینم مردنی هستیم یا نه؟

* ان‌شالله که هرچه زودتر بهتر می‌شوید.

زندگی دست خداست قربان! هروقت که زمانش برسد کاری نمی‌توان انجام داد.

* نتایج آزمایش‌هایتان کی مشخص می‌شود؟

آزمایش‌های مربوط به قلب، ریه، اعصاب و پروستات را انجام داده‌ام و منتظر جواب هستم که فردا اعلام خواهد شد.

* از فوتبالیست‌ها و مسئولان فوتبالی کسی برای ملاقاتتان نیامد؟

تماس‌های زیادی گرفته‌اند...علی پروین، مهدی مناجاتی، بهروز رهبی فرد و مجتبی محرمی نیز به بیمارستان آمدند تا از من عیادت کنند، اما از مسئولان کسی نیامده است.

* هزینه‌های بیمارستان چگونه تامین می‌شود؟

دکتر امامی رییس بیمارستان خیلی لطف دارند، سال گذشته هم یک ماهی در بیمارستان بودیم. تمام هزینه ها را خودمان پرداخت کردیم هرچند دکتر امامی لطف بسیاری به ما داشتند.

* درباره رفتنتان به مالزی و انتخاب بهترین های سال آسیا بگویید، از ایران فقط شما و علی دایی دعوت شده بودید.

راه خیلی دور بود، 10 ساعت روی هوا بودیم. زحمت بسیاری کشیده بودند و از من و علی دایی نیز دعوت به عمل آورده بودند. آن‌جا با سپ پلاتر صحبت کردیم و علی دایی گویا از ما عکس گرفته است.

* چرا ما هیچ نماینده‌ای در میان برترین‌های سال آسیا نداشتیم؟

بله، نماینده‌ای نداشتیم. علی کفاشیان هم آن‌جا بود.

* چه اتفاقی افتاده که ما دیگر در بهترین‌های سال آسیا نماینده‌ای نداریم؟

من دیگر این‌ها را نمی‌دانم، اینکه کسی از ایران انتخاب نشد را می‌دانم ام چون و چرایش را نه!

* نمی‌خواهید درباره این موضوع حرف بزنید؟

نه، خواهش می‌کنم درباره این مسائل از من سوال نپرسید...

* عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا را چگونه دیدید؟

کی‌روش فوتبال را می‌فهمد آقا! تیم ملی دیدارهای خوبی را به معرض نمایش گذاشت، بازیکنان تیم ملی خوب بازی کردند، نمی‌شود که همین طوری و بدون برنامه حمله کرد. او به عنوان سرمربی بازیکنان را به خوبی می‌شناسد و با شناخت کامل کار می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها